بازدید کیم جونگ اون از بزرگترین پایگاه آموزشی ارتش کره شمالی + عکس


بازدید کیم جونگ اون از بزرگترین پایگاه آموزشی  ارتش کره شمالی + عکس

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در روز 6 مارس از پایگاه اصلی ارتش خلق کره شمالی برای مانورهای عملیاتی در بخش غربی این کشور بازدید کرد و در آنجا از تاسیسات آموزشی دیدن نموده و بر تمرینات عملی واحدهای نظامی نظارت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این خبر را خبرگزاری مرکزی کره شمالی منتشر کرده است.
پارک چونگ چون، دبیر کمیته مرکزی و معاون کمیته مرکزی نظامی حزب حاکم کارگر، رهبر کره شمالی را همراهی می کرد. فرماندهان ارتش از جمله کانگ سون نام، وزیر دفاع کره شمالی و ری یونگ گیل، رئیس ستاد کل ارتش کره شمالی در محل از کیم جونگ اون استقبال کردند.
کیم جونگ اون به تفصیل از امکانات و مکان‌های آموزشی مختلف پایگاه اصلی برای تمرینات عملیاتی بازدید کرد... او به پست دیده‌بانی رفت و در آنجا گزارشی از برنامه تمرین عملی یگان‌ها برای آن روز دریافت کرد و رهبری رزمایش ها را بر عهده خود گرفت.
کیم جونگ اون از تمرینات نظامیان که در آمادگی کامل رزمی هستند ابراز "خرسندی" کرد. وی بر لزوم تمرینات فعال‌تر تاکید کرد و اهداف برنامه‌ای را برای رزمایش های فشرده‌تر و عملی‌تر برای تضمین دستیابی به پیروزی در جنگ مطرح کرد.
وی افزود: ارتش باید برای "مهار تهدیدات دائمی دشمنان با قدرت بسیار زیاد و خنثی کردن مستمر کوچکترین تلاش برای شروع جنگ" با در نظر گرفتن آخرین تغییرات در اجرای جنگ و شرایط کنونی ، "بالاترین" مطالبات را برای بهبود آموزش های رزمی خود نشان داده و به تمرینات عملی برای "افزایش سریع اثربخشی رزمی" بطور مستمر شدت بخشد.
رهبر کره شمالی همچنین با ارتشیان کشور خود عکس یادگاری گرفت.



تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟