خبر تلخ برای استقلالی‌ها؛ این مشکل پا برجا می‌ماند؟


خبر تلخ برای استقلالی‌ها؛ این مشکل پا برجا می‌ماند؟

در روزهای اخیر صحبت از واگذاری تیم های استقلال و پرسپولیس به میان آمده است اما اخبار بیشتر پیرامون خریداران پرسپولیس است.

خبر تلخ برای استقلالی‌ها؛ این مشکل پا برجا می‌ماند؟

به گزارش راهبردمعاصر، باشگاه استقلال نسبت به تلاش وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری امتیاز تیم پرسپولیس انتقاد کرد و اعلام داشت هر دو باشگاه باید به طور همزمان به بخش جدید واگذار شوند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرده است؛ مالکیت باشگاه های پرسپولیس و استقلال باید از هم تفکیک شوند. در غیر اینصورت دو تیم شانس حضور در لیگ نخبگان آسیا را از دست خواهند داد.

در روزهای اخیر بیشتر خبرها پیرامون خریداران تیم پرسپولیس بوده و صحبتی از واگذاری تیم استقلال به میان نیامده است و به نظر نگرانی باشگاه استقلال و اعتراض این باشگاه به حق بوده است.

آیا تلاش برای واگذاری باشگاه پرسپولیس ادامه دارد برای باشگاه استقلال نیز مذاکراتی شده است؟ واعظی، معاون ساماندهی و ارزش افزایی سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به طرح این سؤال گفت: فرقی نمی‌کند؛ یکی از این باشگاه‌ها واگذار شود، مشکل آنها حل خواهد شد.

در صورت عدم واگذاری باشگاه استقلال به بخش جدید مشکلات مالی این تیم پابرجا می ماند. به این خاطر که تیم از حق پخش درآمدی ندارد و درآمد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در شرایط فعلی محدود است اما اگر زیر پوشش یک وزارتخانه بروند، قطعا همانند دیگر تیم های دولتی برای گذران دیگر دغدغه ی مالی نخواهند داشت. همان طور که تیم سپاهان این دغدغه را ندارد.

گفتنی است تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا هم این است که دو تیم نباید همزمان زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت کنند./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس