یادواره شهدای اسفند ماه در قزوین برگزار می‌شود


به گزارش رکنا ازقزوین، سمیه اسمعیلی در این باره اظهار کرد: همزمان با ایام بزرگداشت شهدا، یادواره شهدای اسفند ماه قزوین و حومه و یادبود شهیدان عملیات‌های بدر و خیبر، با حضور مسئولان و مردم...

به گزارش رکنا ازقزوین، سمیه اسمعیلی در این باره اظهار کرد: همزمان با ایام بزرگداشت شهدا، یادواره شهدای اسفند ماه قزوین و حومه و یادبود شهیدان عملیات‌های بدر و خیبر، با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم روز پنج‌شنبه، هفدهم اسفند ماه سال جاری از ساعت 16 تا 17:30 در حسینیه امامزاده حسین(ع) برپا خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین در این یادواره، یاد و خاطره والدین گرانقدر شهدا که در اسفند ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوسته‌اند، گرامی داشته می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره یاد شده در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

اسمعیلی افزود: این یادواره به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، نقش شهدا در اعتلای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

لیلا بیگدلی/قزوین


یادواره شهدای اسفند ماه در قزوین برگزار می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟