پرواز قیمت مرغ/ هر کیلو گوشت منجمد چند؟ + جدول


پرواز قیمت مرغ/ هر کیلو گوشت منجمد چند؟ + جدول

آخرین قیمت گوشت و مرغ در بازار امروز ۱۷ اسفند اعلام شد.

در بازارهای مختلف قیمت گوشت و مرغ متغیر است و معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله فصل، عرضه و تقاضا، هزینه تولید و شرایط اقتصادی قرار می‌گیرد. معمولاً گوشت گران‌تر از مرغ است، اما قیمت آنها بسته به عوامل فوق ممکن است متغیر باشد. مصرف‌کنندگان عموماً به دنبال تغذیه مناسب و همچنین تعادل در هزینه‌های خود هستند که ممکن است با توجه به قیمت دو محصول گوشتی مختلف، انتخاب‌های متفاوتی داشته باشند.

​ امروز قیمت‌ها در بازار گوشت مرغ روند صعودی را در پیش گرفته است و ارزش هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶، ۷۸۵ تومان بود که نسبت به روز گذشته افزایش ۳۲۱ تومانی را تجربه کرده است.

بازار گوشت و دام تهران امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند در حالی فعالیت خود را از سر گرفته است که قیمت مرغ در مقایسه با روزهای گذشته سیر صعودی را در پیش گرفته است.

پرواز قیمت مرغ/ هر کیلو گوشت منجمد چند؟ + جدول

قیمت مرغ زنده در بازار

قیمت‌ها در بازار گوشت مرغ امروز روند صعودی را در پیش گرفته است و ارزش هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶، ۷۸۵ تومان بود که نسبت به روز گذشته افزایش ۳۲۱ تومانی را تجربه کرده است.

عرضه و تقاضای گوشت قرمز فعلاً همپوشانی دارد و درحال‌حاضر تولید داخل، پاسخگوی نیاز موجود بازار است. ولی از سال آینده در صورتی که حمایتی از تولید صورت نگیرد، احتمال کمبود در پاییز و زمستان و افزایش قیمت‌ها وجود دارد.

قیمت مرغ کشتار امروز

همچنین هر کیلو مرغ کشتار امروز در بازار نسبت به روز گذشته رشد را در پیش گرفت و با افزایش ۳۳۷ تومانی، ۷۹، ۴۴۲ تومان خرید و فروش شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز قیمت دام زنده کیلویی ۲۶۰ هزار تومان است؛ همچنین قیمت هر کیلو دام در کشتارگاه هم ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت گوشت منجمد امروز​

همچنین هر کیلو گوشت منجمد گوساله در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، ۳۲۰ هزار تومان نرخ‌گذاری و فروخته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان