لاپید بار دیگر بر نتانیاهو تاخت/او دیگر ماندنی نیست


لاپید بار دیگر بر نتانیاهو تاخت/او دیگر ماندنی نیست

اقتصادنیوز: رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سخنانی بار دیگر از نتانیاهو انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یائیر لاپید، رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: نتانیاهو مسئول و مقصر بزرگترین فاجعه‌ای است که در هفتم اکتبر در تاریخ اسرائیل رخ داد.

وی وضعیت حاکم بر رژیم صهیونیستی را جنون‌آمیز توصیف و در این باره تصریح کرد: در نتیجه مدیریت و حضور کابینه نتانیاهو وضعیت سیاسی اسرائیل جنون‌آمیز است.

لاپید همچنین تاکید کرد: نتانیاهو دیگر نمی‌تواند در سمت نخست‌وزیری باقی بماند.

خبر مرتبط
اسرائیل در آستانه فاجعه بزرگ/ لاپید به نتانیاهو هشدار داد

اقتصادنیوز: رئیس جریان اپوزیسیون اسرائیل امروز (چهارشنبه) در سخنانی ضمن سرزنش نخست‌وزیر به دلیل شکست مقابل مقاومت فلسطین، نسبت به پیامدهای فاجعه‌بار ماندن وی در قدرت هشدار داد.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر در انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم در جریان جنگ و شکست خوردن آن از مقاومت اعلام کرده بود، بنیامین نتانیاهو نمی‌تواند در منصبش ادامه دهد و امکان برگزاری انتخابات در زمان جنگ وجود دارد.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی