امیرعلی نبویان چه نسبتی با برنده انتخابات تهران دارد؟


امیرعلی نبویان چه نسبتی با برنده انتخابات تهران دارد؟

بعد از اعلام نتایج نهایی شمارش آرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی، نام سید محمود نبویان به عنوان کسب کننده بیشترین رای در میان کاندیداهای تهران منتشر شد. حالا مسئله این نیست که سید محمود...

بعد از اعلام نتایج نهایی شمارش آرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی، نام سید محمود نبویان به عنوان کسب کننده بیشترین رای در میان کاندیداهای تهران منتشر شد. حالا مسئله این نیست که سید محمود نبویان، بلکه بدلیل تشابه اسمی نماینده مجلس تهران و امیرعلی نبویان برخی تصور میکنند این دو باهم نسبت فامیلی نزدیک دارند.

اینکه برخی از شما گفته بودید، هر دوی این چهره ها متولد شمال کشور هستند و احتمال زیاد به دلیل نزدیک بودن اصالت و یکسان بودن نام خانوادگی شان ممکن اسن نسبتی داشته باشند در حد یک حدس و گمان است و نمیتوان آن را تایید کرد چراکه نه از سوی امیرعلی نبویان برای تبلیغات انتخاباتی سید محمود نبویان اقدام و حمایتی صورت گرفت و نه بعد از اعلام انتخاب این چهره، واکنشی دیده شد پس تا این لحظه نسبت داشتن یا نداشتن آنها، توسط هیچ کدامشان تایید یا حتی رد نشده است و تنها در حد حدس و گمانی است که میان کاربران شکل گرفته.

سید محمود نبویان، نماینده مجلس تهران کیست؟

سید محمود نبویان نفر اول در انتخابات 1402 تهران که از این پس باید او را نماینده مردم تهران در مجلس خواند، متولد سال 1344 و اهل شهرستان بابل استان مازندران است که دوران پایه ای تحصیل خود را در رشته ریاضی و فیزیک تا سال سوم دبیرستان در بابل سپری کرد و در سال چهارم به قم آمد تا ادامه راه خود را از طریق حوزه طی کند.


امیرعلی نبویان چه نسبتی با برنده انتخابات تهران دارد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!