بازیگری حمید صفت بعد زندان در سریال هفت سر اژدها ! + عکس ها و بیوگرافی همه بازیگران


بازیگری حمید صفت بعد زندان در سریال هفت سر اژدها ! + عکس ها و بیوگرافی همه بازیگران

“ هفت سر اژدها ” سریالی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که پیش از این با نام “طلاق” شناخته می‌شد، به‌زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. ساخت هفت سر اژدها از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ به...

هفت سر اژدها ” سریالی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که پیش از این با نام “طلاق” شناخته می‌شد، به‌زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. ساخت هفت سر اژدها از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ به طول انجامید و بالاخره پس از چندسال قرار است در ایام نوروز و رمضان ۱۴۰۳ مهمان خانه‌های مخاطبان شود.

باتوجه‌به سابقه ابوالقاسم طالبی در ساخت سریال‌های پرمخاطب و همچنین موضوع جذاب و سوژه‌های روز “هفت سر اژدها”، می‌توان انتظار داشت که این سریال ایرانی با استقبال مخاطبان روبه‌رو شود.

برای آشنایی بیشتر با سریال “هفت سر اژدها” از سریال های ماه رمضان ۱۴۰۳، حواشی حضور حمید صفت، جزئیات خلاصه داستان، بیوگرافی بازیگران و زمان پخش آن همراه ما باشید.

داستان سریال هفت سر اژدها چیست ؟

“هفت سر اژدها” در ژانر پلیسی و سیاسی ساخته شده است و به مسائلی مانند مفاسد اقتصادی، مسائل سیاسی و بحث‌های روز جامعه می‌پردازد. این سریال به‌نوعی به چالش‌های موجود در پرونده‌های کلان کلاهبرداری و دیگر موارد می‌پردازد.

جدول پخش سریال هفت سر اژدها

سریال پلیسی ایرانی “هفت سر اژدها” در دو نوبت نوروز و رمضان ۱۴۰۳ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. جزئیات دقیق زمان پخش هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است. باتوجه‌به نزدیک شدن به ایام نوروز، به‌زودی شاهد انتشار برنامه دقیق پخش این سریال از سوی شبکه سه خواهیم بود.

شبکه پخش کننده سریال هفت سر اژدها : شبکه سه سیما

زمان پخش سریال هفت سر اژدها : نوروز و رمضان ۱۴۰۳

ساعت پخش سریالماه رمضانی هفت سر اژدها : به محض انتشار مقاله آپدیت خواهد شد.

بیوگرافی هنرپیشه های سریال هفت سر اژدها

یکی از نکات جالب توجه این سریال، حضور حمید صفت، خواننده معروف رپ فارسی، در سریال هفت سر اژدهاست. صفت در این سریال به ایفای نقش پرداخته و تجربه جدیدی را در عرصه بازیگری رقم زده است. در ادامه علاوه‌بر بیوگرافی حمید صفت به بیوگرافی سایر بازیگران سریال هفت سر اژدها هم می‌پردازیم.

بیوگرافی حمید صفت

بازیگری حمید صفت بعد زندان در سریال هفت سر اژدها ! + عکس ها و بیوگرافی همه بازیگران

حمیدرضا امیری صفت با نام هنری حمید صفت متولد ۱۸ مرداد ۱۳۷۲ در تهران، خواننده رپ فارسی است. صفت با انتشار آهنگ “خیابانی‌ها” به شهرت رسید و آهنگ “(چ)” او نیز به یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های رپ فارسی تبدیل شد.او به‌دلیل لحن اعتراضی و مضامین اجتماعی ترانه‌هایش مورد توجه بسیاری از جوانان قرار گرفت.

حمید صفت فعالیت موسیقی خود را از دوران راهنمایی با علی رهرو، پسر دایی خود، آغاز کرد. او در ابتدا با نام حمید ابتکار شناخته شد؛ اما بعدها نام و نام خانوادگی خود را به‌عنوان نام هنری خود برگزید. سبک رپ را به‌دلیل تناسب با روحیات و سبک زندگی خود انتخاب کرد.

صفت علاوه‌بر خوانندگی، در زمینه بازیگری نیز فعالیت داشته است. جدیدترین تجربه بازیگری صفت، سریال “اژدها هفت سر” است که در نوروز ۱۴۰۳ از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

بیوگرافی مجید واشقانی

بازیگری حمید صفت بعد زندان در سریال هفت سر اژدها ! + عکس ها و بیوگرافی همه بازیگران

مجید واشقانی از بهترین بازیگران مرد ایرانی، در ششم خرداد ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. او فرزند اول خانواده است و تنها خواهرش به مربیگری ورزش مشغول است. واشقانی در رشته مهندسی متالوژی تحصیل کرده است و واشقانی با دیدن فیلم “بهشت پنهان” و بازی ابوالفضل پورعرب، به بازیگری علاقه‌مند شد.

او در سال ۱۳۷۷ در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ شرکت کرد و در اولین سال در تله تئاتر “همراه آفتاب” بازی کرد. واشقانی در سال ۱۳۷۸ با فیلم “هشدار پلیس” بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد. او در سال ۱۳۸۰ دوره‌های تکمیلی بازیگری را با پوریا پورسرخ گذراند.

بیوگرافی جعفر دهقان

بازیگری حمید صفت بعد زندان در سریال هفت سر اژدها ! + عکس ها و بیوگرافی همه بازیگران

جعفر دهقان، یکی از بازیگران سریال هفت سر اژدها، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۴ در سن ۱۵ سالگی در گروه تئاتر مرکز رفاه آغاز کرد. پس از انقلاب ۵۷، در سال ۱۳۶۰ به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی پیوست و در سال ۱۳۶۰ با فیلم “توجیه کاری” به کارگردانی منوچهر حقانی‌پرست وارد دنیای سینما شد.

در سال ۱۳۷۲ برای بازی در فیلم سینمایی ایرانی “حماسه مجنون” سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را از دوازدهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. او یکی از بازیگران سریال گناه فرشته، سریال در حال پخش نمایش خانگی است.

بیوگرافی محمدرضا رهبری

بازیگری حمید صفت بعد زندان در سریال هفت سر اژدها ! + عکس ها و بیوگرافی همه بازیگران

محمدرضا رهبری، بازیگر و مجری جوان ایرانی در سال ۱۳۸۶ با بازی در سریال “میوه ممنوعه” به کارگردانی حسن فتحی به شهرت رسید. این بازیگر، ۴۱ ساله ایرانی، در ۵ دی سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شد.

او دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و یک خواهر به‌نام مهسا دارد. رهبری پس از گذراندن دوره‌های بازیگری زیر نظر امین تارخ وارد دنیای هنر شد.

در سال ۱۳۸۴ با اجرا در برنامه “موج نو تاکسی” اولین تجربه خود را در تلویزیون کسب کرد. پس از پخش برنامه “موج نو تاکسی”، پیشنهادهای زیادی برای بازی در مجموعه‌ها و تله‌فیلم‌ها به او شد.

بیوگرافی حمید گودرزی

بازیگری حمید صفت بعد زندان در سریال هفت سر اژدها ! + عکس ها و بیوگرافی همه بازیگران

حمید گودرزی، بازیگر و مجری ایرانی، در سال ۱۳۵۶ متولد شد. او فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۷۸ با تئاتر “کشتی اسپرانزا” آغاز کرد و پس از آن با فیلم “سهراب” وارد سینما شد. گودرزی در همان سال با سریال “دانی و من” در تلویزیون حضور پیدا کرد و با بازی در مجموعه‌های “مسافری از هند” و “تب سرد” به شهرت رسید.

او در دهه هشتاد بازیگر نقش اول مرد بسیاری از آثار عاشقانه سینمایی بود و همچنین تجربه مجری‌گری در برنامه‌هایی مانند “پنج ستاره”، “۱۳ شمالی” و “کودک شو” را دارد. گودرزی در ۲۲ سالگی و با استفاده از رشته تحصیلی خود در دانشگاه، در تئاتر “کشتی اسپرانزا” بازی کرد.

مجموعه تلویزیونی “دانی و من” اولین تجربه رسمی گودرزی در دنیای بازیگری بود و پس از آن با بازی در سریال “دیوار شیشه ای” به شهرت رسید.

بیوگرافی شهرام عبدلی

بازیگری حمید صفت بعد زندان در سریال هفت سر اژدها ! + عکس ها و بیوگرافی همه بازیگران

شهرام عبدلی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. او اصالت آذری دارد و دارای یک خواهر و یک برادر است. عبدلی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات در مقطع لیسانس است.

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۳ با تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۷۸ با بازی در سریال “قصه‌های شبانه” به کارگردانی بهرام شاه‌محمدلو وارد تلویزیون شد. عبدلی در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم “دختری در قفس” به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی اولین تجربه سینمایی خود را کسب کرد.

عبدلی در ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ در حین فیلمبرداری سریال “آسوده باش” در مشهد دچار خونریزی مغزی شد و پس از عمل جراحی در بیمارستان بستری شد. متأسفانه تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات جان او بی‌نتیجه ماند و شهرام عبدلی در ۶ اسفند ۱۴۰۱ در سن ۴۶ سالگی درگذشت.

بیوگرافی بهار محمدپور

بازیگری حمید صفت بعد زندان در سریال هفت سر اژدها ! + عکس ها و بیوگرافی همه بازیگران

بهار محمدپور بازیگر ایرانی، فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده است. سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ برای او در عرصه تئاتر بسیار پربار بود و در نمایش‌های متعددی به ایفای نقش پرداخت.

از جمله نمایش‌های شاخص او می‌توان به “بن بست” اشاره کرد که در آن با بازیگرانی مانند جهانگیر الماسی، سیاوش خیرابی و رز رضوی همبازی بود.

محمدپور در جدیدترین نمایش خود با نام “حقیقت ایکاروس” نیز به ایفای نقش پرداخته است. متأسفانه اطلاعات زیادی از زندگی شخصی و فعالیت‌های هنری او در دسترس نیست.

بیوگرافی قطب الدین صادقی

بازیگری حمید صفت بعد زندان در سریال هفت سر اژدها ! + عکس ها و بیوگرافی همه بازیگران

قطب الدین صادقی، زاده سوم اردیبهشت ۱۳۳۱ در سنندج، بازیگر، کارگردان و مترجم ایرانی است. او فارغ التحصیل فوق لیسانس و دکترای رشته هنرهای نمایشی از دانشگاه سوربن پاریس است. صادقی فعالیت هنری خود را با تدریس در دانشگاه آغاز کرد و سپس به بازیگری و کارگردانی روی آورد.

او در سنین کودکی با تئاتر آشنا شد و از دوره ابتدایی در مدرسه بازیگری را آغاز کرد. صادقی به‌دلیل رتبه ممتازی دوره لیسانس، با بورسیه دولتی در سال ۱۳۵۴ و در سن ۲۳ سالگی برای ادامه تحصیلات راهی فرانسه شد. پس از اخذ دکترا در سال ۱۳۶۴، در سن ۳۳ سالگی به‌عنوان استاد به دانشگاه تهران بازگشت.

یک سال بعد، در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم سینمایی “گزارش یک قتل” به کارگردانی محمد علی نجفی، کار خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد. او در سال ۱۳۷۰ در فیلم “دادستان” بازی کرد و در سال ۱۳۷۸ با سریال “کیف انگلیسی” به شهرت رسید. حضور او در سریال “کلاه پهلوی” در سال ۱۳۸۳، نقطه اوج شهرت وی بود.

سایر بازیگران سریال هفت سر اژدها

همان‌طور که اشاره شد، در این سریال علاوه‌بر بازیگران شناخته‌شده و نام‌آشنا، تعدادی از بازیگران جدید نیز حضور دارند که تاکنون اطلاعات زیادی از بیوگرافی و فعالیت هنری آن‌ها منتشر نشده است. در ادامه به معرفی این بازیگران می‌پردازیم.

فاطمه الطافی

همان‌طور که در بیوگرافی بازیگران سریال اژدهای هفت سر مشاهده کردید، این سریال از بازیگران باتجربه و محبوبی بهره می‌برد. حضور این بازیگران برجسته در کنار یکدیگر، نویدبخش یک سریال جذاب و دیدنی است. تنوع سنی و سابقه بازیگری این بازیگران، نشان می‌دهد که سریال اژدهای هفت‌سر برای مخاطبان با سلیقه‌های مختلف جذاب خواهد بود.


بازیگری حمید صفت بعد زندان در سریال هفت سر اژدها ! + عکس ها و بیوگرافی همه بازیگران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان