مربیان حق التدریس فنی و حرفه‌ای استخدام می‌شوند


مربیان حق التدریس فنی و حرفه‌ای استخدام می‌شوند

معاون سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور از رفع مشکل استخدامی مربیان حق‌التدریس این سازمان خبر داد.

مربیان حق التدریس فنی و حرفه‌ای استخدام می‌شوند

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیر میمنت‌آبادی با اشاره به آموزش‌های مهارت‌آموزی سازمان فنی‌وحرفه‌ای گفت: چهار میلیون نفرساعت سال ۱۴۰۲ در کارگاه‌های مهارت‌آموزی این سازمان شرکت کرده‌اند.

او با بیان اینکه حدود ۶۵۰ مرکز و ۵۵۰۰ کارگاه در حوزۀ مهارت‌آموزی فعال هستند، افزود: استقبال کارآموزان از این کارگاه‌ها بسیار مناسب بوده‌است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور با تأکید به تخصیص درصدی از اعتبارات تملک دارایی به این سازمان در سال ۱۴۰۳، عنوان کرد: درصدی از اعتبارات تملک دارایی‌های هر دستگاه در ردیف بودجه سال آینده برای توسعه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای اختصاص می‌یابد.

او با اعلام اینکه هر پروژۀ عمرانی دولتی که سال ۱۴۰۳ در کشور احداث شود باید دارای پیوست مهارتی باشد، بیان کرد: کارگرانی که در این پروژه‌ها به‌کارگیری می‌شوند باید آموزش‌دیده و دارای گواهی‌نامۀ سازمان فنی‌وحرفه‌ای باشند.

میمنت‌آبادی با تأکید به آموزش رایگان برای کارگران از کار بیکارشده، گفت: آموزش‌های رایگان به افرادی که از شغل خود بیکار می‌شوند از محل اعتبارات بیمۀ بیکاری ارائه می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور ابراز کرد: ما بنا داریم که مشکل استخدامی افرادی که سال‌ها است با این سازمان به‎‌صورت حق‌التدریس همکاری کرده اند را در صورت احراز شرایط رفع کنیم.

علی پاشایی با حضور معاون سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور به‌عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی‌وحرفه‌ای لرستان معرفی و از زحمات حشمت‌الله معتمدی، مدیرکل پیشین این اداره‌کل، قدردانی شد. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»