سانحه رانندگی در جاده نیشابور- کاشمر 7 مصدوم برجا گذاشت


سانحه رانندگی در جاده نیشابور- کاشمر 7 مصدوم برجا گذاشت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: حادثه تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری در جاده نیشابور- کاشمر منجر به مصدومیت هفت نفر از سرنشینان این خودرو‌ها شد.

سانحه رانندگی در جاده نیشابور- کاشمر 7 مصدوم برجا گذاشت

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید حمید حسینی افزود: این حادثه حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، آمبولانس‌های پایگاه «عطائیه و عشق آباد» نیشابور به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی در محل درمان و ۶ مصدوم دیگر توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: سبقت و سرعت غیر مجاز از دلایل اصلی تصادفات در محور‌های فرعی است و از رانندگان تقاضا داریم با سرعت مطمئنه رانندگی و از سبقت‌های غیر مجاز پرهیز کنند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس در چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت زیر پوشش خدمات ارائه می‌دهد. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی