رونمایی از کتاب هوش مصنوعی، روابط‌ عمومی در عمل


رونمایی از کتاب هوش مصنوعی، روابط‌ عمومی در عمل

به گزارش رکنا، کتاب هوش مصنوعی ، روابط‌ عمومی در عمل به خوانندگان نشان می دهد که چگونه هوش مصنوعی میتواند برای تولید محتوای باکیفیت بالاتر، مدیریت رسانه‌های مؤثرتر، تجزیه‌ و تحلیل داده‌ها...

به گزارش رکنا، کتاب هوش مصنوعی ، روابط‌ عمومی در عمل به خوانندگان نشان می دهد که چگونه هوش مصنوعی میتواند برای تولید محتوای باکیفیت بالاتر، مدیریت رسانه‌های مؤثرتر، تجزیه‌ و تحلیل داده‌ها برای درک بهتر مخاطبان و ایجاد استراتژی های روابط‌عمومی کارآمدتر استفاده شود.

این کتاب در دنیای امروز که هوش مصنوعی فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی پیش روی روابط‌عمومی‌ها قرار داده است، با ارائه راهکارهای عملی، یاریگر متخصصان این حوزه در استفاده از فناوری نوین خواهد بود.

کتاب به‌جای پرداختن به نظریه‌های پیچیده، بر ارائه راهکارهای عملی و قابل‌اجرا در زمینه‌هایی مانند تولید محتوا، رصد و تحلیل رسانه‌ها، مدیریت بحران و برنامه‌ریزی راهبُردی تمرکز دارد.

دکتر ولید البوناصر نویسنده کتاب، تاکنون 3 اثر در حوزه روابط‌عمومی منتشر کرده است؛ «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» و «روابط‌عمومی ای. اس. جی» از دیگر آثار این نویسنده است. وی در امور بین‌الملل و حوزه علوم سیاسی، پژوهش‌های مختلفی داشته و در بیستمین کنفرانس بین‌المللی نیز به‌عنوان مدیر روابط‌عمومی برتر ایران شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش انتشارات کارگزار روابط‌ عمومی، این کتاب یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی است که میخواهند از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند. این کتاب به‌صورت کاربردی و عملی به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر روابط‌عمومی میپردازد و به خوانندگان خود کمک میکند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود بهره‌وری، کارایی و اثربخشی روابط‌عمومی خود را بیاموزند.

کتاب با ارایه یک مقدمه بر هوش مصنوعی و نحوه کار آن شروع میشود. سپس به بررسی نحوه استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی میپردازد. کتاب به خوانندگان نشان میدهد که چگونه هوش مصنوعی میتواند برای تولید محتوای باکیفیت بالاتر، مدیریت رسانه‌های مؤثرتر، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها برای درک بهتر مخاطبان و ایجاد استراتژیهای روابط‌عمومی کارآمدتر استفاده شود.

کتاب با ارایه نمونه‌هایی از نحوه استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی توسط سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، به خوانندگان کمک میکند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی در دنیای واقعی را درک کنند. کتاب همچنین به خوانندگان نکات و توصیه‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ارایه میدهد.

کتاب 6 فصل دارد و هر فصل به یک جنبه مهم از استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی میپرازد.

در فصل اول، نویسندگان به مفاهیم کلی هوش مصنوعی پرداختند و نشان دادند که چگونه این فناوری میتواند در زمینه روابط‌عمومی تأثیرگذار باشد.

در فصل دوم، نویسندگان، مزایای استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی را مورد بررسی قرار دادند و چگونگی افزایش کیفیت ارتباطات را توضیح دادند.

فصل سوم، به کاربردهای عملی هوش مصنوعی در بهبود فرایندها و ابزارهای مورداستفاده در صنعت روابط‌عمومی پرداختند و نشان دادند که چگونه این فناوری میتواند فرایندهای کاری را بهبود بخشد.

در فصل چهارم، ابزارهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی مورد بررسی قرار گرفت و نحوه استفاده از این ابزارها برای بهبود ارتباطات و روابط‌عمومی توضیح داده شد.

در فصل پنجم، نویسندگان، مهارت‌های پرامپت‌نویسی و نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای جذاب و مؤثر در روابط‌عمومی را بیان کردند.

و در نهایت، در فصل ششم، ایده‌ها و پیشنهادهایی برای استفاده بهینه از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی مورد بررسی قرار گرفت.


رونمایی از کتاب هوش مصنوعی، روابط‌ عمومی در عمل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)