کاشت نهال در بهشت زهرا(س) به یاد اهداکنندگان زندگی + فیلم


کاشت نهال در بهشت زهرا(س) به یاد اهداکنندگان زندگی + فیلم

به گزارش رکنا، امروز ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ مراسم درختکاری و کاشت نهال به یاد اهداکنندگان زندگی با حضور بیش از ۷۰ خانواده اهدا کننده در قطعه ۳۰۷ بهشت زهرا(س) برگزار شد. این مراسم به همت...

به گزارش رکنا، امروز ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ مراسم درختکاری و کاشت نهال به یاد اهداکنندگان زندگی با حضور بیش از ۷۰ خانواده اهدا کننده در قطعه ۳۰۷ بهشت زهرا(س) برگزار شد.

این مراسم به همت وزارت بهداشت، سازمان بهداشت زهرا(س) و شبکه فراهم آوری اعضای پیوندی ایران ،مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این مراسم خانواده های اهدا کننده عضو که عکس های عزیزانشان را در دست داشتند ابتدا در کنار یادمان هایی که برای اهداکنندگان روی شاخه های چند درخت درنظر گرفته بودند عکس یادگاری گرفتند و سپس با پخش قرآن و سرود ملی مراسم درختکاری رسما کار خود را آغاز کرد.

دکتر ساناز دهقانی مسئول اداره پیوند و فراهم آوری اعضا در وزارت بهداشت درباره این مراسم اظهار داشت: ما در هفته احسان و نیکوکاری و همچنین ۱۵ اسفندماه روز درختکاری برنامه ای مشترک برای امر درختکاری در کل دانشگاه های علوم پزشکی کشور و واحدهای فراهم آوری اعضای پیوندی سراسر اجرا کردیم.

دکتر دهقانی افزود: در مراسم امروز که با همت و کمک سازمان بهشت زهرا(س) انجام شد میزبان حدود ۷۰ خانواده اهدا کننده عضو بودیم که عزیز مرگ مغزی آنها پس از اهدای اعضای بدن در قطعه ۳۰۵ و ۳۰۷ در خاک آرام گرفته اند.

مسئول اداره پیوند و فراهم آوری اعضا در وزارت بهداشت با بیان اینکه امروز به عنوان نماینده گیرندگان اهدای عضو در کنار خانواده های اهداکننده قرار گرفته تا پیام تشکر آنها را برساند گفت: در این مراسم نهال هایی به یاد اهداکنندگان عضو کاشته شد تا یاد و نام این عزیزان ماندگار باشد.


کاشت نهال در بهشت زهرا(س) به یاد اهداکنندگان زندگی + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟