پیش بینی زودهنگام درباره قهرمانی دوباره پرسپولیس در لیگ‌ برتر به یک شرط


پیش بینی زودهنگام درباره قهرمانی دوباره پرسپولیس در لیگ‌ برتر به یک شرط

بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال معتقد است پرسپولیس با پیروزی در بازی با فولاد و دربی، قهرمان خواهد شد.

مهدی شیری بازیکن اسبق پرسپولیس و یکی از هافبک‌های تکنیکی دهه 80 که سابقه بازی در دو تیم پایتخت را در کارنامه دوران حرفه‌ای خود دارد، درباره دربی و شرایط قبل از آن صحبت کرد.

شیری در مورد وضعیت پرسپولیس پیش از دربی گفت: به نظر من فعلا بازی با فولاد مهم‌تر از دربی است و بهتر است ابتدا سه امتیاز بازی با فولاد را به دست بیاوریم بعد به دربی فکر کنیم. دربی شرایط خاص خودش را دارد مخصوصا الان که دو تیم بالای جدول هستند و پرسپولیس برای قهرمانی باید علاوه بر 3 امتیاز بازی با فولاد حتما در دربی پیروز شود و سه امتیاز آن بازی را نیز بگیرد.

پیش بینی زودهنگام درباره قهرمانی دوباره پرسپولیس در لیگ‌ برتر به یک شرط

وی پیروزی پرسپولیس را در دربی پیش‌بینی کرد و این‌طور ادامه داد: 2 هیچ استقلال را می‌بریم و با اینکه نمی‌دانم کدام یک از بازیکنان در دربی بازی می‌کنند، امیدوارم در وهله اول نتیجه خوبی بگیریم اما دوست دارم عیسی آل‌کثیر در دربی گلزنی کند. اورونوف نیز بازیکن خوبی است و امیدوارم هم بازی با فولاد هم استقلال بتواند به تیم کمک کند. همچنین طبق سیستم پرسپولیس اگر اورونوف و سروش رفیعی بتوانند به عنوان نفرات مکمل در فاز هجومی ظاهر شوند، بر روند نتیجه گیری تیم خیلی تاثیرگذار خواهد بود.

شیری در مورد تغییراتی که در این تیم ایجاد شده، اظهار داشت: تا الان که خدا را شکر شرایط خوب پیش رفته و با تغییراتی که شکل گرفته و از زمانی که آقای اوسمار روی نیمکت می‌نشینند نتایج خوبی را کسب کردند. با اضافه شدن بازیکنان جدید، نحوه بازی تیم بهتر شده است، با توجه به اینکه پرسپولیس از گزینه‌های قهرمانی هم هست ولی نیاز به تمرکز دارد. در کل روند تغییرات را مثبت می‌بینم و اگر پرسپولیس بتواند بازی با فولاد و دربی پیروز شود، به احتمال زیاد دوباره قهرمان خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه