کلاهبرداری با عنوان خرید حواله خودرو در کرمان


کلاهبرداری با عنوان خرید حواله خودرو در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عامل کلاهبرداری از بیش از صد و ۴۰ شهروند مالباخته در حوزه خرید حواله خودرو و تلاش مضاعف برای احقاق حق این افراد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار ناصر فرشید در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع شکایت های متعدد به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری در قالب فروش حواله خودرو مشخص شد؛ فردی با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از نمایندگی های خودرو اقدام به فروش تعداد زیادی حواله خودرو با قیمت های دولتی به شهروندان کرده و به این طریق بیش از هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: در این رابطه با پیگیری های بی وقفه ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این متهم دستگیر و با اطلاع رسانی های بعدی بیش از ۱۴۰ شهروند دیگر که به همین روش از آن ها کلاهبرداری شده بود به پلیس آگاهی مراجعه و به شکات این پرونده اضافه شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده اولیه و ارجاع مراتب به مسئولان قضایی برای اقدامات بعدی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی برای احقاق حق این افراد در حال پیگیری و تلاش های مضاعفی هستند که در این زمینه از همگان می خواهیم برای خرید خودرو به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند و در مواجهه با افراد نامطمئن فعال در حوزه خرید و فروش خودرو و ملک حتما تحقیقات لازم را انجام بدهند و فریب وعده های پوچ کلاهبرداران را نخورند. پلیس کرمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کلاهبرداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)