از لقب مرد اول دربی بودن خوشم نمی‌آید


از لقب مرد اول دربی بودن خوشم نمی‌آید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار شد بین ۵ درصد از مطالبات ما را پرداخت کنند اما این کافی نیست و باید بیشتر از اینها تلاش شود.

امید عالیشاه پس از برتری پرسپولیس برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: بچه‌ها به اندازه کافی تجربه داشتند و دلسرد نشدند. با آن انگیزه خاصی که داشتند بازی را برگرداندند. مهم‌تر از همه شرمنده هواداران نشدیم و اگر اتفاق ناگواری می‌افتاد شرمنده هواداران عزیزی بودیم که در سرما به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند.

وی افزود: قرار شد بین ۵ درصد از مطالبات ما را پرداخت کنند اما این کافی نیست و باید بیشتر از اینها تلاش شود. زیرا مبلغی که بچه‌ها از فصل گذشته طلب دارند، مقداری به دلیل تورم یک چهارم مبلغ طلب شده است و این درست نیست. بچه‌ها به عشق پرسپولیس آمدند و واقعا اختلاف مبلغ قرارداد پایه را نسبت به تیم‌های دیگر می‌بینید. همان مبلغ پایه را می‌توانند بهتر پرداخت کنند طبیعتا بازیکنان حق زندگی و مشکلات خاص خود را دارند و امیدوارم زودتر برطرف شود.

از لقب مرد اول دربی بودن خوشم نمی‌آید

کاپیتان پرسپولیس عنوان کرد: صحبت‌هایی درباره تعویق دربی شنیدم اما نظری نمی‌دهم. خریدهای جدید در فصل دوم هم مناسب بود اما نباید در یک یا دو بازی خوب باشند و باید در کل سال بهترین عملکرد را داشته باشند چون وظیفه خود را انجام می‌دهند و حتی ما هم باید بهترین عملکرد را انجام دهیم و امیدوارم همینطور ادامه دهند.

وی درباره قرارداد رادو خاطرنشان کرد: همواره این مشکلات بود و هست اما با شرایط خصوصی‌سازی ولی حیف این همه هوادار و بزرگی پرسپولیس که می‌توانند بهتر درآمدزایی کنند و زشت است برای تیمی که این همه هوادار دارد و ریشه‌دار و در آسیا شناخته شده است که لنگ پول هتل تیم شوند. اینها ناخوشایند است.

عالیشاه درخصوص مجوز حرفه ای گفت: حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال رخ داد و دو سال قبل هم برای هر دو تیم اتفاق افتاد و اصلا این موضوع قشنگ نیست و امیدوارم راه حلی بیاندیشند که طوری باشد هوادار و تیم آسیب نبینند. حضور ما در آسیا هیجان هوادار و لذت فوتبال را بیشتر می‌کند و امیدوارم شاهد چنین مسائلی دیگر نباشیم. من دنبال این حرف‌ها که مرد اول دربی باشم نیستم. گل زدن در دربی خوشایند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403