دیدارهای غیررسمی برای کرسی ریاست مجلس/ تکاپوی زودهنگام قالیباف آغاز شد


دیدارهای غیررسمی برای کرسی ریاست مجلس/ تکاپوی زودهنگام قالیباف آغاز شد

اقتصادنیوز: سه ماه تا آغاز به کار مجلس دوازدهم باقی مانده و از گوشه و کنار مجلس خبر می رسد که محمدباقر قالیباف، رایزنی ها برای تکیه زدن دوباره بر کرسی ریاست پارلمان را خیلی زود آغاز کرده است.

روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی در شماره امروز خود به گفت و گو با برخی نمایندگان پرداخته و این موضوع را جویا شده است.

مجید نصیر‌پور، منتخب مجلس دوازدهم با بیان اینکه قالیباف جدی‌ترین گزینه ریاست مجلس است، به برگزاری جلسات میان منتخبان مجلس دوازدهم اشاره و تاکید کرد: جلسات انفرادی میان منتخبان برگزار شده است، اما جلسه عمومی که منتخبین با توجه به گرایش‌های فکری‌شان جمع شوند، تشکیل نشده است. چون اکثر دوستان باید از شهرستان‌ها بیایند و باید منتظر باشند تا اعتبارنامه‌هایشان صادر و حوزه‌های انتخابیه‌شان تایید شود و بعد به تهران بیایند. بنابراین جلسات اصلی به نظر می‌رسد از اواخر هفته جاری که شورای نگهبان در خصوص حوزه‌های انتخابیه اظهارنظر می‌کند، شکل می‌گیرد و در ایام ماه رمضان و نوروز این جلسات ادامه پیدا می‌کند.

او همچنین در خصوص اینکه آیا قالیباف با مستقلین جلساتی را برگزار کرده است، گفت: ‌آقای قالیباف در حال حاضر رئیس مجلس هستند و طبیعتا دوستانی که رای آوردند برای آشنایی با فضای مجلس و برنامه‌های آتی مجلس با آقای قالیباف ملاقات‌هایی داشتند و خواهند داشت و در این ملاقات‌ها در مورد آینده مجلس حتما بحث خواهند داشت.

جزئیات بیشتر درباره تکاپوی تازه محمدباقر قالیباف را دنیای اقتصاد با عنوان آغاز ملاقات‌های چهره به چهره قالیباف بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان