مربیان کانون استان بوشهر با روش های شناخت، ارزیابی و هدایت رفتار اعضا در مراکز آشنا شدند


مربیان کانون استان بوشهر با روش های شناخت، ارزیابی و هدایت رفتار اعضا در مراکز آشنا شدند

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در کارگاه مجازی آموزش روش های شناخت، ارزیابی و هدایت رفتار اعضا در مراکز شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، دوره آموزش روش های شناخت، ارزیابی و هدایت رفتار اعضا در مراکز با همکاری واحد آموزش و پژوهش استانهای بوشهر و کرمان به صورت مشترک و مجازی برای مربیان فرهنگی و مسئولین مراکز برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، که مدت زمان آن ۱۰ ساعت بود، مدرس کارگاه، به مباحثی از قبیل؛ یادگیری اجتماعی، الگوسازی و ایفای نقش، روش مشاهده، مصاحبه، پوشه کار و کاربرد آن در شناخت ویژگی های روانشناختی، نیازها، رغبت ها و توانایی های اعضا، مفهوم خودپنداره و روش های تقویت اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان، اصول و کلیات مشاوره و راهنمایی کودکان و نوجوانان و کاربردهای آن در مرکز، نقش تشویق در شکوفایی و پرورش و هدایت فعالیت های اعضا و اصول و فنون بکارگیری آن، مسائل انضباطی اعضا در مرکز، روشهای مواجهه با ناسازگاری رفتاری، نحوه ایجاد و تقویت رفتارهای سازگارانه پرداخت.

به گفته سارا نکیسا، کارشناس آموزس استان بوشهر، این پودمان آموزشی از دوره‌های پیش‌بینی‌شده‌ در کتاب کار سال جاری بوده که به‌مدت ده ساعت با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های شغلی مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، پستی و سیار روستایی استان و در راستای افزایش مهارت‌آموزی آن‌ها برگزار شد.

شایان ذکر است این دوره همزمان با هفته پژوهش و در راستای توانمند سازی مربیان کانون استان بوشهر در حوزه روانشناسی ۱۷ اسفندماه و با تدریس اسدالله عظیم پور به صورت مجازی برگزار گردید.

مربیان کانون استان بوشهر با روش های شناخت، ارزیابی و هدایت رفتار اعضا در مراکز آشنا شدند

مربیان کانون استان بوشهر با روش های شناخت، ارزیابی و هدایت رفتار اعضا در مراکز آشنا شدند


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، دوره آموزش روش های شناخت، ارزیابی و هدایت رفتار اعضا در مراکز با همکاری واحد آموزش و پژوهش استانهای بوشهر و کرمان به صورت مشترک و مجازی برای مربیان فرهنگی و مسئولین مراکز برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، که مدت زمان آن ۱۰ ساعت بود، مدرس کارگاه، به مباحثی از قبیل؛ یادگیری اجتماعی، الگوسازی و ایفای نقش، روش مشاهده، مصاحبه، پوشه کار و کاربرد آن در شناخت ویژگی های روانشناختی، نیازها، رغبت ها و توانایی های اعضا، مفهوم خودپنداره و روش های تقویت اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان، اصول و کلیات مشاوره و راهنمایی کودکان و نوجوانان و کاربردهای آن در مرکز، نقش تشویق در شکوفایی و پرورش و هدایت فعالیت های اعضا و اصول و فنون بکارگیری آن، مسائل انضباطی اعضا در مرکز، روشهای مواجهه با ناسازگاری رفتاری، نحوه ایجاد و تقویت رفتارهای سازگارانه پرداخت.

به گفته سارا نکیسا، کارشناس آموزس استان بوشهر، این پودمان آموزشی از دوره‌های پیش‌بینی‌شده‌ در کتاب کار سال جاری بوده که به‌مدت ده ساعت با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های شغلی مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، پستی و سیار روستایی استان و در راستای افزایش مهارت‌آموزی آن‌ها برگزار شد.

شایان ذکر است این دوره همزمان با هفته پژوهش و در راستای توانمند سازی مربیان کانون استان بوشهر در حوزه روانشناسی ۱۷ اسفندماه و با تدریس اسدالله عظیم پور به صورت مجازی برگزار گردید.

مربیان کانون استان بوشهر با روش های شناخت، ارزیابی و هدایت رفتار اعضا در مراکز آشنا شدند

مربیان کانون استان بوشهر با روش های شناخت، ارزیابی و هدایت رفتار اعضا در مراکز آشنا شدند


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اسامی برگزیدگان بخش ادبی مهرواره ملی بچه های اربعین به میزبانی استان ایلام