اولین اطلاعات از گوشی آیفون تاشو اپل با نمایشگر بدون چین و چروک


اولین اطلاعات از گوشی آیفون تاشو اپل با نمایشگر بدون چین و چروک

پس از معرفی گوشی‌های تاشو توسط سامسونگ، حالا نوبت به اپل رسیده تا ورود جدی به بازار دستگاه‌های تاشو داشته باشد. پیش از این اعلام شد اپل در حال کار بر روی یک مک بوک تاشو است و قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ آن را عرضه کند. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که...

پس از معرفی گوشی‌های تاشو توسط سامسونگ، حالا نوبت به اپل رسیده تا ورود جدی به بازار دستگاه‌های تاشو داشته باشد. پیش از این اعلام شد اپل در حال کار بر روی یک مک بوک تاشو است و قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ آن را عرضه کند. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶ از راه خواهد رسید.

برخلاف ادعاهایی که اخیراً مبنی بر عدم تولید انبوه آیفون های تاشو اپل تا سال ۲۰۲۶ منتشر شده، برخی منابع خبری می‌گویند که این شرکت قصد دارد گوشی تاشو خود را در سال ۲۰۲۶ عرضه کند. در ابتدا شایعه شده بود که تلفن هوشمند تاشو اپل تا سال ۲۰۲۵ راهی بازار می‌شود.

اولین اطلاعات از گوشی آیفون تاشو اپل با نمایشگر بدون چین و چروک

مشخصات احتمالی گوشی تاشوی اپل

به گفته یکی از مقامات ارشد اپل آیفون تاشو در مقایسه یا رقبا، نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که اپل در تلاش است تا از چین و چروک روی صفحه نمایش گوشی تاشو، خلاص شود و در همین رابطه پتنت‌هایی را نیز ثبت کرده است. تمام دستگاه‌های تاشوی تولید شده با مشکل چروک شدن نمایشگر مواجهند.

بر اساس اعلام gizmochina ظاهراً اپل از فناوری های پیشرفته‌ای در اولین گوشی تاشو خود استفاده کرده که این محصول را از رقبا متمایز می‌کند. غول های فناوری مانند سامسونگ از سال ۲۰۱۹ وارد بازار گوشی های تاشو شدند و این شرکت تاکنون ۵ نسل از دستگاه های Z Fold و Z Flip را راهی بازار کرده است.

در همین رابطه بخوانید:

- تا سال 2026 با اولین تاشوی اپل آشنا می‌شویم؛ جانشینی برای آیپد مینی

گزارش قبلی ادعا می‌کرد که اپل حداقل پنج سال است که روی اولین دستگاه تاشو خود کار می‌کند. سامسونگ در سال 2019 در این بخش پیشگام بود و از آن زمان تاکنون راه طولانی را پیموده است. شایعه شده که آیفون تاشو آینده اپل، یک گوشی هوشمند تاشو عمودی بوده و احتمالاً شبیه به Galaxy Z Flip 5 یا Moto Razr 40 Ultra خواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!