بزرگراه‌های پایتخت در ایام نوروز بهسازی می‌شود


بزرگراه‌های پایتخت در ایام نوروز بهسازی می‌شود

شعبانی گفت: در ایام نوروز در شهر تهران بزرگراه‌هایی مثل آبشناسان و حکیم مرمت و بهسازی خواهند شد.

بزرگراه‌های پایتخت در ایام نوروز بهسازی می‌شود

به گزارش راهبرد معاصر، عباس شعبانی معاون امور مناطق شهرداری تهران در آیین تحقق ۱۱۰۰ پروژه طرح «من شهردارم ۱» در قالب پویش امید و افتخار در جمع خبرنگاران گفت: در مرحله رأی گیری این طرح مناطق ۱۵، ۴ و ۱ بیشترین مشارکت را داشتند و در حقیقت کمک موثر محلات در اجرای پروژه‌ها محقق شد.

وی افزود: در همه مناطق مردم پای کار بودند به شکلی که گاهی جنس پروژه‌های ما در برخی محلات با نظر مردم تغییر داده شد. این ۱۱۰۰ پروژه عموما از جنس محله‌ای و منطقه‌ای بودند و شهروندان و ساکنان محلات از اجرای این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران تأکید کرد: در مراسم امروز از مناطق ۱۳، ۱۸ و ۲۱ به عنوان مناطقی که در سریعترین زمان ممکن صددرصد پروژه‌های خود را اجرایی کرده‌اند تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: طرحی به نام طرح ۳۶۰ درجه را در تهران آغاز کردیم که در حقیقت شهرداران نواحی در تقاطع‌ها و نقاطی که در سطح ناحیه خود به عنوان معضل محسوب می‌شود قرار می‌گیرند و ایرادات آن محدوده را احصا می‌کنند و پس از آن نسبت به حل و فصل آن اقدام خواهند کرد. در حقیقت در این طرح موضوع بهبود نگهداشت شهر مد نظر قرار می‌گیرد.

شعبانی تأکید کرد: مقرر شده در این طرح هر ناحیه هزار ایراد و معضل را احصا و نسبت به حل آن اقدام کنند. به این ترتیب ۱۲۴ هزار ایراد تا پایان بهار سال آینده در شهر تهران حل و فصل خواهد شد.

آسفالت ریزی بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن در سطح شهر تهران

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ادامه داد: در سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، پروژه‌هایی که از قبل آغاز شده بود و یا در این دوره آغاز شده اعتباری حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است. همچنین در شهر تهران تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آسفالت ریخته شده که از این میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سطح مناطق و توسط شهرداری‌های مناطق آسفالت ریزی انجام شده است. در ایام نوروز نیز بزرگراه‌هایی مثل آبشناسان، حکیم و... مرمت و بهسازی خواهند شد. در این ایام کار عمرانی سنگین نخواهیم داشت مگر مواردی که برای طرح استقبال از بهار باشد.

وی ادامه داد: فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی معارض ملکی داشت که مذاکرات آن به سرانجام رسیده و امیدواریم در ماه‌های نخست سال آینده این معضل حل و فصل شود و تا پایان سال آینده این پروژه به اتمام برسد./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان