ایثار ماموران اتظامی ستودنی است


ایثار ماموران اتظامی ستودنی است

به گزارش رکنا از لرستان؛ "فرهاد زیوار" در مراسم تجلیل از تلاش مضاعف کارکنان فرماندهی انتظامی لرستان که با حضور سردار"یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان در سالن بصیرت این فرماندهی...

به گزارش رکنا از لرستان؛ "فرهاد زیوار" در مراسم تجلیل از تلاش مضاعف کارکنان فرماندهی انتظامی لرستان که با حضور سردار"یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان در سالن بصیرت این فرماندهی برگزارشد، ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهداء و امام شهداء بخصوص شهدای مدافع امنیت و به ویژه مجاهد والامقام سرهنگ "حقیقی مقدم" فرمانده پاسگاه پلیس راه سلسله – دلفان که در ایام انتخابات حین ماموریت دچار سانحه شد و به لقاء الله پیوست، از تلاش و کوشش شبانه روزی فرماندهی انتظامی استان تقدیر کرد.

وی افزود: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این انتخابات یک جهاد و یک رویداد بزرگ بود که با بصیرت مردم توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد و بار دیگردشمنان خیال خامشان را به گور بردند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مهمتر از همه تامین امنیت انتخابات بود که انصافا" به نحو احسن انجام شد، گفت: امنیت این انتخابات مهم و سرنوشت ساز توسط فراجا و دیگر نیروهای امنیتی بسیار مطلوب و به نحو احسن برقرار شد.

زیویار اظهار داشت: کارکنان انتظامی ثابت کردند که مثل همیشه حافظ جان و مال و ناموس شهروندان هستند و بنده در اینجا از سردارالهی و زیر مجموعه فرماندهی انتظامی استان لرستان تقدیر و تشکر می کنم.

وی گفت: درمورد ایثارگری و از خود گذشتگی ماموران انتظامی می بایست کتاب ها نوشته و مستندها ساخت شود، زیرا ما نمی توانیم با این زبان ساده از این همه ایثار و فداکاری آنان تقدیر و تشکر کنیم.

زیویار تصریح کرد: همه دستگاه ها امنیتی بخصوص پلیس، صدا و سیما، اصحاب رسانه و دیگر دستگاه های اداری استان انصافا" سنگ تمام گذاشتند که در این انتخابات سربلند بیرون آمدیم.

وی خاطر نشان کرد: جناب سروان "نصیری" نمونه ای از یک پلیس ایثارگر و از جان گذشته است که مثل ناموس خود از صندق اخذ رای شهروندان حفاظت کرد و حاضر شد که ماشینش را آتش بزنند ولی از صندوق رای و امانت مردم مراقبت کند.

استاندار استان لرستان در پایان از سردار یحیی الهی فرمانده پر تلاش انتظامی استان لرستان و کارکنان زیر مجموعه که بصورت شبانه روزی و ایثارگرانه در همه مناسبت های مختلف به ویژه در این انتخابات از جان مایه گذاشتند و نظم و امنیت این دوره حساس از انتخابات را به خوبی مدیریت کردند تقدیر و تشکر ویژه کرد.

مهدی زکی‌پور/ لرستان


ایثار ماموران اتظامی ستودنی است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت رفع شد