آنچلوتی: کورس قهرمانی در لالیگا هنوز باز است


آنچلوتی: کورس قهرمانی در لالیگا هنوز باز است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید در کورس قهرمانی لالیگا هنوز هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

آنچلوتی: کورس قهرمانی در لالیگا هنوز باز است

به گزارش راهبرد معاصر؛ کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته بیست‌وهشتم لالیگای اسپانیا پذیرای سلتاویگو خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار درباره وضعیت تیمش گفت: این مهمترین مقطع از فصل است. ما در بازی قبلی (تساوی یک - یک با لایپزیگ در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) مقابل هواداران خودی خیلی خوب بازی نکردیم. حالا در بازی فردا شانس دیگری داریم. ما پس از بازی با جیرونا، سطح کیفی بازی‌مان اُفت کرد. حالا باید سطح کیفی تیم را بهبود ببخشیم و برخی موارد را اصلاح کنیم. ما در بازی با لایپزیگ قدرت لازم را نداشتیم.

وی درباره هافبک انگلیسی‌اش که در این بازی و دیدار با اوساسونا به دلیل محرومیت نمی‌تواند کهکشانی‌ها را همراهی کند، اظهار داشت: ما فکر می‌کنیم محرومیت در نظر گرفته شده برای بلینگام اغراق‌آمیز است. او به داور (داور بازی با والنسیا) توهینی نکرد. جود مثل بازیکنان دیگر به تصمیم داور اعتراض کرد و حتی برخی از بازیکنان ما بیشتر از او معترض بودند. حکم انضباطی صادره اشتباه است. بلینگام در کارهای هجومی به ما کمک می‌کند، اما در نبود او خط دفاعی ما تغییری نخواهد کرد.

سرمربی رئال مادرید درباره بال برزیلی‌اش که در بازی‌های مختلف مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفته، اظهار داشت: من هرگز بازیکنی ندیده‌ایم که مانند او مورد آزار و اذیت قرار گیرد. من نباید در مورد رفتار وینیسیوس جونیور با او صحبت کنم. من هرگز ندیده‌ام بازیکنی مثل او اذیت شود. من این را فراموش نمی‌کنم و نمی‌بخشم. مردم باید نگرش خود را نسبت به وینیسیوس تغییر دهند.

آنچلوتی که شاگردانش در حال حاضر با پنج امتیاز برتری نسبت به بارسلونا صدرنشبن هستند، درباره کورس قهرمانی و فشاری که بارسا به این تیم می‌آورد، اظهار داشت: کورس قهرمانی در لالیگا هنوز باز است. ما می‌دانیم که نسبت به بارسلونا برتری داریم اما هنوز هر اتفاقی ممکن است، بیفتد. هر بازی در لالیگا دشوار است.

کارلتو همچنین با اشاره به اینکه فردا ممکن است از سیستم چرخشی استفاده کند، خبر داد که کورتوا و میلیتائو پس از بازی‌های ملی پیش‌رو به تمرینات رئال مادرید بازخواهند گشت.

تیم‌های رئال مادرید و سلتاویگو از ساعت 21 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهد رفت./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است