هلاکت 60 تروریست النصره در سوریه


هلاکت 60 تروریست النصره در سوریه

یگان‌های ارتش سوریه روز شنبه دست‌کم ۶۰ عضو گروه تروریستی النصره را در جریان دو حمله همزمان به صفوف ارتش در غرب حلب و جنوب ادلب به هلاکت رساندند.

هلاکت 60 تروریست النصره در سوریه

به گزارش راهبرد معاصر، منابع خبری از درگیری‌های شدید میان ارتش سوریه و تروریست‌های تحریر الشام (النصره سابق) در حومه غربی حلب و شمال غرب سوریه و ناکامی تروریست‌ها در پیاده کردن طرح خود خبر دادند.

اسپوتنیک گزارش داد که ارتش سوریه روز شنبه دست کم ۶۰ عضو تروریستی النصره را که بیشتر آنان از ملیت‌های خارجی بودند در جریان حمله همزمان به مقرهای یگان‌های ارتش سوریه در حلب و ادلب به هلاکت رساند.

این گزارش اضافه کرد که گروه‌های تروریستی تحریر الشام (النصره سابق) در ادلب، شامگاه امروز شنبه حمله شدیدی را به مواضع ارتش سوریه در جنوب استان ادلب انجام دادند که با واکنش ارتش سوریه این حمله ناکام ماند.

همزمان، خبرنگار اسپوتنیک در حلب در شمال این کشور گزارش داد که یگان‌های ارتش سوریه توانست حمله غیرمنتظره گروه‌های جبهه النصره در محور غربی حلب را خنثی کند.

خبرنگار اسپوتنیک با اشاره به هویت تروریست‌ها اعلام کرد که غالب تروریست‌های به هلاکت رسیده از ملیت‌های «آسیایی، عرب، ازبک و آلبانیایی تبار» هستند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید