تصادف هولناک 206 با تریلی در همت؛ 2 جوان کشته شدند


تصادف هولناک 206 با تریلی در همت؛ 2 جوان کشته شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه ۲۰۶ با تریلی و کشته و مصدوم شدن ۳ نفر خبر داد.

سید جلال ملکی، سخن‌گوی سازمان آتش‌نشانی تهران، گفت: «ساعت ۳ و ۲۱ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت نرسیده به خروجی بزرگراه چمران به سمت شمال اعلام و بلافاصله ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شود.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی گفت: «در مدت ۳ دقیقه نیرو‌ها به محل می‌رسند و مشاهده می‌کنند یک دستگاه تریلر که بار میلگرد حمل می‌کرده، در کنار بزرگراه متوقف شده و حدود ۲۰ متر جلوتر ۲ عدد بشکه گذاشته شده و یک نفر هم برای علامت دادن به رانندگان عبوری ایستاده بوده است.»

ملکی اظهار کرد: در همین زمان یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که با ۲ سرنشین مرد جوان با سرعت در حال حرکت بوده، به دلیل نامشخص با فردی که جهت هشدار ایستاده بوده، برخورد می‌کند و وی در محل جان خود را از دست می‌دهد.

وی گفت: در ادامه خودرو ۲۰۶ به قسمت عقب تریلر برخورد می‌کند و بخش زیادی از ۲۰۶ زیر تریلر قرار می‌گیرد که آتش‌نشانان خودرو را خارج می‌کنند. هر دو مرد جوان محبوس شده بودند که آتش‌نشانان آن‌ها را خارج می‌کنند. اما متاسفانه یک نفر از سرنشینان خودرو ۲۰۶ (حدودا ۳۵ ساله) به تأیید عوامل اورژانس فوت شده بود و نفر دوم (حدودا ۴۰ ساله) شدیدا دچار مصدومیت شده، اما خوشبختانه زنده بود و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی گفت: در نهایت در این حادثه یک نفر مصدوم شد و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: در ساعت ۵ و ۱۲ دقیقه عملیات به پایان می‌رسد و برای بررسی علت حادثه محل تحویل عوامل پلیس راهور می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!