آیا مدارس زنجان فردا 21 اسفند تعطیل است؟


آیا مدارس زنجان فردا 21 اسفند تعطیل است؟

در زنجان کولاک مقطعی رخ خواهد داد و توصیه شده مردم تردد غیر ضروری نداشته باشند. تصمیم تعطیلی مدارس بر عهده مسئولان این استان خواهد بود.

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف و وزش باد در ارتفاعات استان، وقوع کولاک مقطعی در این مناطق محتمل است.

حسین سلطانی گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان قسمتی ابری تا ابری است و از بعدازظهر با بارش پراکنده برف و باران همراه خواهد شد که شدت این بارش ها در ارتفاعات و نیمه جنوبی استان شدت بیشتری خواهد داشت.

وی اظهار داشت: بر اساس هشدار هواشناسی صادر شده هموطنان از ترددهای غیر ضروری در مسیرهای کوهستانی و ارتفاعات پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر حتما تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

سلطانی با بیان اینکه از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری بارندگی در استان نخواهیم داشت و شرایط جوی پایدار است، خاطرنشان کرد:‌ از شنبه هفته آینده سامانه بارشی دیگری وارد استان می شود و بارندگی هایی را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد:‌ تا صبح سه شنبه هفته جاری به لحاظ دمایی نیز تغییرات قابل ملاحظه ای روی نخواهد داد و پس از این روز دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۲ درجه بیان کرد و گفت‌: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش دارد.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان صفر و ۱۳ درجه، ابهر صفر و ۱۴ درجه، خرمدره صفر و ۱۳ درجه، آب‌بر هفت و ۲۰ درجه، قیدار صفر و ۱۰ درجه، سلطانیه منفی ۲ و ۱۱ درجه و ماهنشان چهار و ۱۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

آیا مدارس زنجان فردا 21 اسفند تعطیل است؟

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو