ضربه سنگین ارتش سوریه و روسیه به تروریست‌ها در ادلب


ضربه سنگین ارتش سوریه و روسیه به تروریست‌ها در ادلب

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از ضربات سنگین ارتش‌های سوریه و روسیه به تروریست‌ها در استان‌های «ادلب و حلب» خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ارتش سوریه در جریان حمله عناصر مسلح به مواضع خود موفق به هلاکت ۶۰ تروریست گروه «هیئت تحریر الشام» (جبهه النصره سابق) در حومه غربی حلب و حومه جنوبی ادلب شد.

خبرنگار اسپوتنیک در ادلب درباره جزئیات این درگیری‌ها اعلام کرد گروهی از عناصر هیئت تحریر الشام شامگاه شنبه حمله شدیدی را به یکی از مواضع ارتش سوریه در جنوب ادلب واقع در شمال غرب سوریه انجام دادند.

طبق این گزارش، در پی این حمله درگیری شدیدی میان دو طرف شکل گرفت و هم‌زمان حملات توپخانه‌ای توسط ارتش سوریه به خطوط امدادرسانی به عناصر تروریستی انجام شد.

خبر مرتبط
انهدام 2 پایگاه تروریست‌ها در ادلب سوریه

اقتصادنیوز : وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای هوا-فضای این کشور دو پایگاه شبه‌نظامیان در استان ادلب سوریه را که در گلوله‌باران مواضع ارتش سوریه در این استان دخیل بودند، از بین بردند.

در همین راستا، «وادیم کولت» معاون رئیس مرکز آشتی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه گفت که جنگنده‌های کشورش دو پایگاه تروریست‌ها را در دو منطقه «باسنکول» و «اشهانی-التحتانی» در استان ادلب را هدف قرار داده و ویران کردند.

کولت اعلام کرد که تروریست‌ها از این ۲ پایگاه برای تدارک حملات علیه مواضع ارتش سوریه استفاده می‌کردند.

تروریست‌های مسلح هرازگاهی با پهپاد دست به حملاتی به شمال غرب سوریه می‌زنند و روستاها و مناطق در حومه حماه و حلب را هدف قرار می‌دهند و ارتش سوریه به مقابله با این حملات می‌پردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!