بایدن اوکراین را با افغانستان و عراق اشتباه گرفت


بایدن اوکراین را با افغانستان و عراق اشتباه گرفت

رئیس جمهور آمریکا: ما نباید به اوکراین می رفتیم.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در مصاحبه ای با ام اس ان بی سی اوکراین را با افغانستان و عراق اشتباه گرفت.
وی در گفتگوی خود اعلام کرد :«آمریکا اشتباه کرد. ما به دنبال بن لادن (رهبر سابق گروه تروریستی بین المللی القاعده) بودیم (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) تا زمانی که او را نابود کردیم. اما در عین حال، ما نباید به اوکراین می رفتیم. یعنی نباید وارد عراق و افغانستان می شدیم. نیازی به این کار نبود. این کار مشکلات بیشتری ایجاد کرد».
پیش از این، کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید خاطرنشان کرد که رفتار بایدن، که گفته بود در اجلاس «جی 7» با رهبران متوفی فرانسه و آلمان در ارتباط بوده، چندان غیرعادی نیست.
لغزش ها و رفتار رئیس جمهور فعلی ایالات متحده مرتباً باعث ایجاد شک و تردید در مورد توانایی او در انجام وظیفه می شود و او اغلب مورد تمسخر قرار می گیرد. گاهی اوقات بایدن 81 ساله نام یا سمت افراد حاضر را اشتباه می گیرد و بارها اتفاق افتاده است که برای یافتن راهی برای خروج از صحنه به کمک دیگران متوسل شده است. همچنین رئیس‌جمهور آمریکا بارها روی پله های عادی و هواپیما افتاده است، از دوچرخه پخش زمین شده است و هرازگاهی به دور خود چرخیده تا با "هیچکس" دست بدهد.
بایدن اغلب رفتار های عجیبی از خود نشان می دهد، مثلا می گوید که چگونه با یک نماینده کنگره که اصلا در مراسم حضور نداشت عکس گرفته است، وزرای خود و رهبران چین را با هم عوضی می گیرد و پس از به قدرت رسیدن چارلز سوم بر تاج و تخت بریتانیا گفت: "خدا ملکه را حفظ کند" که دیگر در قید حیات نبود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو