تخفیف شگفت‌انگیز سامسونگ برای گوشی زدفلیپ


تخفیف شگفت‌انگیز سامسونگ برای گوشی زدفلیپ

سامسونگ در آستانه‌ی پایان یافتن رویداد فروش بهاره‌ی خود، کمپین تخفیف یک‌روزه‌ای را برای خرید گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ برگزار کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، در کمپین یک‌روزه‌ی Discover Spring، امکان خرید گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فلیپ ۵ با ۷۲۰ دلار تخفیف فراهم شده است که ۶۰۰ دلار در ازای تعویض مدل قدیمی‌تر و ۱۲۰ دلار تخفیف اضافی با ارتقاء به نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی در زمان پرداخت اعمال می‌شود. بنابراین قیمت گوشی زد فلیپ ۵ نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی در این طرح عملاً از ۱٬۱۲۰ دلار به ۴۰۰ دلار می‌رسد.

گلکسی زد فلیپ ۵ را می‌توان یکی از بهترین گوشی های تاشو بازار دانست. این گوشی هنوز ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy AI موجود در گلکسی S24 را ندارد، اما امکانات منحصربه‌فردی را از طریق Flex Mode و ویجت‌های Cover Screen در نمایشگر بیرونی ارائه می‌دهد.

Flex Mode از فرم‌فکتور تاشدنی گوشی برای تقسیم رابط کاربری اپلیکیشن بین دو نیمه‌ی نمایشگر استفاده می‌کند. ویجت‌های Cover Screen نیز به کاربر امکان می‌دهند که بتواند به اعلان‌ها یا اپلیکیشن‌های مختلف بدون نیاز به باز کردن گوشی دسترسی پیدا کند.

گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ از پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy با فرکانس پردازشی ۳٫۳۶ گیگاهرتز استفاده می‌کند و نمایشگر این گوشی از نوع اولد ۶٫۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲٬۶۴۰×۱٬۰۸۰ پیکسل است. یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی زد فلیپ ۵ قرار گرفته‌اند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882600

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم