این دختر بچه زیبا را از مادرش ربودند / فیلم احساسی برگرداندن نسترن کوچولو به آغوش مادر گریانش


این دختر بچه زیبا را از مادرش ربودند / فیلم احساسی برگرداندن نسترن کوچولو به آغوش مادر گریانش

به گزارش خبرنگار رکنا،سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص ربایش دختر بچه 5 ساله که چند روز قبل در مناطق شمالی تهران رخ داده بود گفت: اسفندماه امسال...

به گزارش خبرنگار رکنا،سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص ربایش دختر بچه 5 ساله که چند روز قبل در مناطق شمالی تهران رخ داده بود گفت: اسفندماه امسال زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت: با دختر و پسر خردسالم برای خرید آخر سال به پاساژ اوپال رفته بودیم، پس از تمام شدن خرید جهت برگشت به خانه یک پراید دربستی گرفتیم، هنگامی که به مقصد رسیدیم ابتدا من و پسرم از خودرو پیاده شدیم، درب ماشین نیمه‌باز بود اما ناگهان راننده پس از اینکه متوجه شد دختر 5 ساله‌ام داخل خودرو است، به قصد آدم‌ربایی متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: بنا بر حساسیت موضوع خیلی زود تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی پای در صحنه جرم گذاشتند و اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان با بازبینی دوربین‌های مداربسته مسیر تردد و تحقیقات ویژه متوجه شدند متهم پس از ارتکاب جرم به سمت پاساژ اوپال برگشته که همین سرنخ مهم کافی بود تا تیم جنایی پای در محل موردنظر بگذارند.

سردار گودرزی گفت: کارآگاهان پس از اینکه راهی محل مورد نظر شدند اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری متهم را کلید زدند که در جریان تحقیقات دختر بچه 5 ساله را حوالی پارک اوپال پیدا کردند.

وی افزود: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از ساعت‌ها تحقیقات گسترده در رابطه با کشف این پرونده دختر بچه 5 ساله را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل خانواده خود دادند و در ادامه ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را درباره با دستگیری متهم ادامه دهند.

سردار گودرزی ئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تحقیقات کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در رابطه با این پرونده ادامه دارد.


این دختر بچه زیبا را از مادرش ربودند / فیلم احساسی برگرداندن نسترن کوچولو به آغوش مادر گریانش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید