اعطای نشان فتح توسط رهبر انقلاب به سپاه پاسداران


اعطای نشان فتح توسط رهبر انقلاب به سپاه پاسداران

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز این توفیق الهی برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنده حاصل شد که به محضر نائب حضرت امام زمان(عج) مشرف شویم و رهبر انقلاب اسلامی امروز با تفصل به سپاه یک نماد آشکار از رضایت معظم‌له از همه مجاهدت‌های سپاه به این نهاد اعطاء و ایشان یک نشان فتح را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعطاء فرمودند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه، ۲۰ اسفندماه) در پایان همایش دو روزه «دانشگاه سربازی» که با حضور فرماندهان سپاه‌های استانی سراسر کشور برگزار شد، گفت: امروز این توفیق الهی برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنده حاصل شد که به محضر نائب حضرت امام زمان(عج) مشرف شویم و رهبر انقلاب اسلامی امروز با تفصل به سپاه یک نماد آشکار از رضایت معظم‌له از همه مجاهدت‌های سپاه به این نهاد اعطاء و ایشان یک نشان فتح را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعطاء فرمودند.
وی افزود: این محصول همه مجاهدت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که فقط به شکل نمادین به بنده اعطا شد و همه پاسداران و بسیجیان در این نماد سهم دارند و اگر تقسیم کنیم کمترین سهم متعلق به بنده است بلکه متعلق به برادران ماست که در ارتفاعات چند درجه زیر صفر با قلب‌های استوار و گام‌های مستحکم و دستان روی ماشه از حیثیت و استقلال این سرزمین دفاع می‌کنند.
خبر مرتبط
سرلشکر سلامی: نمی‌توان با گلوله یک ملت را از پیشرفت باز داشت

اقتصادنیوز : فرمانده کل سپاه پاسداران گفت که اینکه دانشمندان ما را در خیابان‌ها ترور می‌کنند پدیده‌ای شگفت‌انگیز و تصوری نابه‌جا درباره این است که می‌توان با گلوله، یک ملت را از پیشرفت باز داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نشان متعلق به برادران عزیزی است که در اعماق آب‌های زلال خلیج فارس روی سکوها در شرایط سخت روی شناورها و درگیر با امواج بلند تن خود را به امواج می‌سپارند و روی شناورها بیرق‌های احساس برانگیز و افتخار برانگیز سپاه را در کنار پرچم مقدس کشورمان به اهتزاز در بیاورند و سینه به سینه و چشم در چشم دشمنان از آب‌های این سرزمین حراست می‌کنند.
وی ادامه داد: این نشان متعلق به همه کسانی است که در ساعت‌های پدافندی و پهپادی فعالیت می‌کنند و از همه عزیزان سپاه که در مجموع در حال ساخت این بنای با عظمت دفاع از اسلام امت اسلام و ایران هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگها