ققنوس در آیفون/ به روزرسانی جدید آیفون شما را غافلگیر می‌کند!/ عکس


ققنوس در آیفون/ به روزرسانی جدید آیفون شما را غافلگیر می‌کند!/ عکس

این یک خبر خوب برای طرفداران اپل است؛ به‌روزرسانی iOS ۱۷.۴ برای آیفون منتشر شده است و این به روزرسانی شامل ایموجی‌های جدید و سایر ویژگی‌های برتر آیفون می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت اپل جدیدترین به روزرسانی خود یعنی iOS ۱۷.۴ را منتشر کرده است. این به روزرسانی با ایموجی‌های جدید و همچنین بهبودهایی در ویژگی محافظت از دستگاه سرقت‌شده، همراه است.

ایموجی جدید

لیمو، تکان دادن سر در دو جهت، ققنوس و قارچ از جمله برخی از ایموجی‌های جدیدی هستند که در آخرین به روز رسانی این سیستم عامل معرفی شده‌اند، در واقع چندین ایموجی جدید در آپدیت iOS ۱۷.۴ برای آیفون‌ در نظر گرفته شده است.

ققنوس در آیفون/ به روزرسانی جدید آیفون شما را غافلگیر می‌کند!/ عکس

رونوشت‌های پادکست اپل

قسمت‌های پادکست در برنامه اپل پادکست رونوشت‌هایی با برجسته‌سازی متن همگام با صدا، به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی فرانسوی و آلمانی دارند. متن همچنین قابل جستجو خواهد بود و می‌تواند با سایر ویژگی‌های دسترسی، مانند تغییر اندازه متن یا استفاده از ویژگی VoiceOver، استفاده شود.

بهبود در حفاظت از دستگاه سرقت شده

Stolen Device Protection که در iOS ۱۷.۳ معرفی شد، گزینه‌ای برای افزایش امنیت در همه مکان‌ها خواهد داشت. با روشن بودن ویژگی محافظت از دستگاه سرقت شده، اگر دستگاه شما به سرقت رفته باشد، دزد نمی‌تواند وارد دستگاه شود. آیفون برای دسترسی به برخی اطلاعات یا ایجاد تغییرات خاص نیاز به احراز هویت بیشتری دارد.

تغییرات App Store در اتحادیه اروپا

این مورد در به‌روزرسانی‌ها برای کسانی که در ایالات متحده و یا نقاط دیگر جهان هستند در نظر گرفته نمی‌شود، اما اپل قبل از پایان ضرب‌الاجل شرکت‌های فناوری برای پیروی از قانون بازارهای دیجیتال (DMA) در اتحادیه اروپا، تغییراتی در آیفون و اپ استور در این مناطق ایجاد کرده است.

این به‌روزرسانی برای اولین بار آیفون را به «بازارهای برنامه‌های جایگزین» باز می‌کند، به این معنی که کاربران می‌توانند برنامه‌ها را از فروشگاه‌های برنامه جایگزین نصب کنند، از سایر موتورهای مرورگر وب پشتیبانی کنند و به روش‌های پرداخت دیگر دسترسی داشته باشند. این تغییرات فقط در اتحادیه اروپا اعمال خواهد شد، اما این یک تغییر بزرگ در آیفون و سیستم عامل آن است و می‌تواند بر تغییرات مشابه در ایالات متحده یا سایر کشورها در آینده تأثیر بگذارد.

همچنین به روز رسانی‌های دیگر و رفع مشکل عبارتند از:

  • شناسه مخاطب یا همان Caller ID، اطلاعاتی را برای کسب‌وکارهای تأیید شده توسط اپل، از جمله نام و نشان شخص را نمایش می‌دهد.
  • شزم یا همان Music Recognition، به شما امکان می‌دهد آهنگ‌ها را به کتابخانه یا لیست‌های پخش خود اضافه کنید.
  • سیری می‌تواند پیام‌ها را به هر زبان پشتیبانی شده برای شما بخواند.
  • بخش سلامت باتری جزئیات بیشتری در تنظیمات خواهد داشت.

منبع: usatoday

۲۲۷۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882827

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی