ارلینگ هالند گفت: مسی از رونالدو بهتر است!»


ارلینگ هالند گفت:  مسی از رونالدو بهتر است!»

ارلینگ هالند دیدگاه خود را در مورد رقابت قدیمی و همیشگی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بیان کرده است!

وقت صبح-ارلینگ هالند معتقد است لیونل مسی بهترین بازیکنی است که تاریخ فوتبال تا به امروز به خود دیده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ستاره منچسترسیتی در مصاحبه‌ای پیش از دیدار لیگ قهرمانان اروپا با کپنهاگ در گفتگوی زنده در مورد ستاره آرژانتینی صحبت کرده است. از هالند درباره امیدهایش برای بردن توپ طلا سوال شده بود.

هالند در سال 2023 این جایزه را از دست داد. مسی پس از بردن هشتمین توپ طلای خود را به دست آورد و هالند و کیلیان امباپه را شکست داد.

مسی و کریستیانو رونالدو سال‌هاست که موفق‌ترین ستارگان جهان فوتبال هستند. با این حال، تصور می‌شود هالند و امباپه می‌توانند زوج بعدی باشند که به عنوان برترین ستاره فوتبال شناخته خواهند شد

اولین فصل هالند با سیتی شاهد به ثمر رساندن 52 گل در 53 بازی بود و در عین حال قهرمان لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام حذفی و جام باشگاه‌های جهان در سال 2023 شد.

قبل از مسابقه با کپنهاگ، یک خبرنگار از این بازیکن پرسید: «اولین سال حضورت در این تیم بود و دستاوردهای شگفت انگیزی داشتید با این وجود دو جایزه مهم را به مسی باختید. به نظرت تنها بعد از اینکه مسی بازنشسته شد میتوانی این جوایز را ببری؟»

هالند در پاسخ به این سوال گفت: «نمی‌دانم، سوال خوبی است. حق او بود که این جوایز را ببرد پس نمی‌دانم چه بگویم. او بهترین بازیکن تاریخ است پس قطعا لیاقت این جوایز را دارد.»

تمجید هالند برای طرفداران رونالدو اصلا خوشایند نبود.

منبع: talksport.com

کد خبر : ۲۲۷۸۳۶
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج