چرا رئیس جمهور در افتتاح پروژه منجیل_رودبار حضور نیافت؟


چرا رئیس جمهور در افتتاح پروژه منجیل_رودبار حضور نیافت؟

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: امروز رئیس جمهور در دفتر کارخود حضور داشتند و تماس گرفتند، که بنا به برنامه ضروری و برای پیگیری مسئله مهم باید در تهران باشند لذا فرمودند ضمن ابلاغ سلام، در اوایل سال آینده برای سفر دوم استانی و افتتاح پروژه ها خدمت مردم این استان خواهند رسید.

چرا رئیس جمهور در افتتاح پروژه منجیل_رودبار حضور نیافت؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ «محسن منصوری» معاون اجرایی رییس جمهور در مراسم بهره برداری از آزاد راه منجیل-رودبار تصریح کرد:حامل سلام و تهیت رئیس جمهور به مردم استان گیلان و شهرستان رشت و رودبار منجیل هستم.امروز ساعت ۵نیم صبح رئیس جمهور در دفتر کارخود حضور داشتند و تماس گرفتند و گفتند که بنا به برنامه ضروری و برای پیگیری مسئله مهم باید در تهران باشند لذا فرمودند ضمن ابلاغ سلام، در اوایل سال آینده برای سفر دوم استانی و افتتاح پروژه ها خدمت مردم این استان خواهند رسید.
وی با بیان اینکه یک نیمه تمام دیگر امروز تکمیل شد، گفت: برای این پروژه بیش از ۵ هزار میلیارد تومان هزینه شده و از منظر فنی در پروژه اقدامات خوبی صورت گرفته است.


معاون اجرائی رئیس جمهور بیان کرد: رییس جمهور اصرار داشتند تا قبل از عید این پروژه به بهره برداری برسد و مردم در ایام‌پرتردد از این آزاد راه بهره مند شوند تا تعطیلات عید به کام مردم شیرین شود.


صبح امروز کیلومتر آزادراه منجیل_رودبار همزمان با سفر محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به این استان به بهره‌برداری رسید.


آزادراه منجیل - رودبار باقی‌مانده آزادراه قزوین - رشت است که به دلیل شرایط خاص خود با برخورداری از تونل‌ها و پل‌های زیاد یکی از پیچیده‌ترین آزادراه‌های کشور محسوب می‌شود؛ زیرا این آزادراه از کنار بافت شهری و بالای رودخانه عبور می‌کند و به همین دلیل جز دشوارترین آزادراه‌ها به شمار می‌رود./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان