3 تن از فرماندهان گروه جماعت اسلامی لبنان شهید شدند


3 تن از فرماندهان گروه جماعت اسلامی لبنان شهید شدند

اقتصادنیوز: گروه جماعت اسلامی در لبنان از شهادت سه تن از فرماندهانش خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نیروهای الفجر، شاخه نظامی جماعت اسلامی در لبنان اعلام کرد سه تن از فرماندهانش در راه قدس در درگیری با ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در شهر العرقوب در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

خبر مرتبط
2 پایگاه دیگر اسرائیل زیر آتش حزب الله

​ اقتصادنیوز:حزب‌الله لبنان امروز شنبه به هدف قرار دادن مواضع متعلق به اشغالگران در مرزهای با فلسطین اشغالی ادامه داد. خبرنگار الجزیره نیز گفت که به دلیل احتمال نفوذ یک پهپاد از جنوب لبنان، آژیرهای خطر در غرب الجلیل به صدا درآمده است.

به نقل از المیادین، نیروهای الفجر اعلام کردند این شهدا «محمد ریاض محی‌الدین» از شهر بیروت، «حسین هلال درویش» از شهرک شحیم و «محمد جمال ابراهیم» از شهر الهباریه هستند.

طی استقبال مردمی از پیکر این شهدا در شهر صیدا در جنوب لبنان گروه جماعت اسلامی بر ادامه مقابله با دشمن صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین تأکید کرد.

بسام حمود، معاون رئیس دفتر سیاسی جماعت اسلامی لبنان در گفتگو با المیادین بر ادامه مقابله با اشغالگران تأکید کرد.

وی گفت: تا زمانی که این دشمن سرزمین ما را اشغال می‌کند و به روستاهای ما حمله می‌کند ما نیز با این دشمن مقابله می‌کنیم.

«الفجر»، شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان از زمان شروع جنگ علیه غزه چندین حمله راکتی و موشکی به شمال اراضی اشغالی انجام داده است.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط القسام علیه رژیم صهیونیستی و جنگ غزه، مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز صحنه تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده است. حزب‌الله لبنان در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی بارها پایگاه‌های صهیونیست‌ها را هدف قرار داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر دیده‌نشده از لحضات اولیه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت گیلان