اوسمار جانشین کنعانی‌زادگان را مشخص کرد


اوسمار جانشین کنعانی‌زادگان را مشخص کرد

علی نعمتی در دربی بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد و جانشین محمدحسین کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی پرسپولیس نخواهد بود.

محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان بدترین خبر برای پرسپولیسی‌ها بود و ستاره ملی پوش سرخ پوشان نمی‌تواند در حساس ترین بازی فصل تیمش را همراهی کند. از طرفی گولسیانی هم به دلیل مصدومیت دو بازی آخر تیمش را از دست داد تا نگرانی برای غیبت دیگر ستاره پرسپولیس در خط دفاعی افزایش یابد. طبق آخرین اخبار رسیده، گولسیانی می‌تواند در دربی به میدان برود و مشکلی نخواهد داشت. اما جانشین کنعانی‌زادگان در این بازی مهم چه کسی خواهد بود؟

اوسمار جانشین کنعانی‌زادگان را مشخص کرد

فرشاد فرجی که در دو بازی اخیر جانشین مدافع گرجستانی شده بود، انتخاب اول اوسمار برای این بازی است و زوج گولسیانی در دربی خواهد بود. طی روزهای اخیر گفته می‌شد اوسمار قصد دارد از علی نعمتی در کنار گولسیانی استفاده کند و اگر هم مدافع گرجستانی به دربی نرسد، از زوج نعمتی و فرجی در بازی با استقلال بهره بگیرد. اتفاقی که رخ نخواهد داد و نعمتی کار را در دربی از روی نیمکت شروع خواهد کرد. نعمتی سابقه گلزنی به استقلال را دارد ولی با توجه حضور عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاعی و همچنین رسیدن گولسیانی، شانسی برای حضور در ترکیب اصلی نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قتل دختر بدنام در ویلای زیبا / اعتراف در سالن کالبدشکافی مشهد + عکس