رندرهای احتمالی آیفون16 از ظاهر تکراری خبر می‌دهند!/ عکس


رندرهای احتمالی آیفون16 از ظاهر تکراری خبر می‌دهند!/ عکس

احتمالاً طراحی دوربین آیفون ۱۶ شبیه به آیفون X می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درحالی‌که مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ ممکن است همان اندازه صفحه‌نمایش مدل‌های نسل فعلی را حفظ کنند، اما احتمالاً تغییرات جالب توجهی خواهند داشت. طبق رندر منتشرشده، آیفون نسل بعدی احتمالاً دو دکمه جدید و ماژول دوربین باریک‌تری شبیه به آیفون X خواهد داشت، اما تغییرات مهم دیگری نیز لحاظ خواهد شد.

براساس گزارش دیجیاتو، به گزارش PhoneArena، انتظار می‌رود آیفون ۱۶ مانند آیفون ۱۶ پرو، همان طراحی کلی نسل قبلی خود را حفظ کنند. مدل استاندارد به‌جای مجهزشدن به نمایشگر بزرگ‌تر، همچنان از همان صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی استفاده خواهد کرد؛ اگرچه ظاهراً اپل هنوز درنظر دارد که تغییراتی را در طراحی این مدل‌ها اعمال کند.

خصوصیات جدید آیفون ۱۶

طبق رندر لورفته، به‌نظر می‌رسد که آیفون ۱۶ در قسمت دوربین، ماژولی شبیه به آیفون X خواهد داشت؛ بنابراین دوربین‌های اصلی و فوق‌عریض چینشی عمودی خواهند داشت. فلش نیز خارج از این ماژول قرار خواهد گرفت.

احتمالاً این تنظیمات به آیفون ۱۶ اجازه می‌دهد که فیلم‌های فضایی را که قابل پخش روی هدست ویژن پرو هستند، فیلم‌برداری کند. این قابلیت فعلاً به آیفون ۱۵ پرو محدود شده است.

رندرهای احتمالی آیفون16 از ظاهر تکراری خبر می‌دهند!/ عکس

سوئیچ میوت یا بی‌صداکردن، بالای دکمه‌های تنظیم صدا ظاهراً با دکمه Action جایگزین شده است. دکمه اکشن سال گذشته در آیفون ۱۵ پرو معرفی شد. کاربران می‌توانند هر اقدامی را که به‌طور مکرر انجام می‌دهند (مانند روشن‌کردن چراغ‌قوه) روی این دکمه تنظیم کنند.

در سمت دیگر، پایین‌تر از دکمه پاور، دکمه Capture دیده می‌شود. انتظار می‌رود این دکمه جدید عکاسی را آسان‌تر کند. براساس گزارش‌ها، این دکمه به فشار حساس است و علاوه بر عکس‌برداری و فیلم‌برداری، به شما امکان انجام کارهایی مانند تنظیم فوکوس، بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی را می‌دهد.

آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس ظاهراً از تراشه معرفی‌نشده A۱۸ استفاده می‌کنند که با فرایند ۳ نانومتری TSMC ساخته می‌شود. این تراشه می‌تواند قدرت بیشتری نسبت به مدل‌های فعلی ارائه دهد. باید منتظر ماند و دید که آیا سری iPhone ۱۶ می‌تواند در حد انتظارات ظاهر شود یا خیر.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1883097

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید