واکنش قالیباف به تذکر 2 نماینده درباره بخشنامه اخیر وزارت کار


واکنش قالیباف به تذکر 2 نماینده درباره بخشنامه اخیر وزارت کار

دو نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری با طرح انتقاداتی نسبت به بخشنامه اخیر وزارت کار درباره ماده ۲۷ قانون کار در خصوص اخراج کارگران، خواستار رسیدگی هیأت رئیسه مجلس به این موضوع شدند.

واکنش قالیباف به تذکر 2 نماینده درباره بخشنامه اخیر وزارت کار

به گزارش راهبرد معاصر؛محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه دوشنبه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - صحن مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان این‌که «این روزها مشکلاتی متوجه کارگران عزیز در کشور است از جمله اینکه اخیراً وزارت کار با صدور بخشنامه‌ای اجازه اخراج کارگران را تسهیل کرده است»؛ مدعی شد: همچنین مبلغ یک میلیون تومان از حساب آنها برداشت شده، بدون اینکه از آنها اجازه گرفته شود.

وی خواستار توجه هیأت رییسه مجلس به این موضوعات و رسیدگی آنها شد.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس نیز در تذکر دیگری با ادعای برداشت یک میلیون پول از حساب بازنشستگان به بخشنامه‌ اخیر وزارت کار درباره ماده ۲۷ قانون کار در خصوص اخراج کارگران گفت: با این کار به نوعی برای اخراج کارگران دستشان باز گذاشته شده است. دست مجموعه‌های کارگری در حال بسته شدن است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه این وضعیت برای جامعه کارگری مناسب نیست، گفت: از رئیس مجلس می‌خواهم شخصاً موضوع را پیگیری کنند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر صباغیان گفت: حتماً این موضوع را پیگیری می‌کنم./ ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق