گام‌های قیمت بیت کوین به سوی 75 هزار دلار


گام‌های  قیمت بیت کوین به سوی 75 هزار دلار

افزایش سرمایه‌گذاری‌های نهادی، بیت کوین را میان خوشبینی‌های بازار و تغییرات راهبردی به جلو می‌برند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در یکی دیگر از روزهای معاملاتی در دنیای ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین با اندکی کاهش، حدود 68 هزار و 380 دلار تثبیت شد و سپس رالی دوباره خود را به سمت بالای سطح 71 هزار دلار آغاز کرد. با این حال، دنیای ارزهای دیجیتال با انتظاراتی بزرگ، چشم خود را به حرکت‌های کلیدی و تغییرات استراتژیک در سرمایه‌گذاری‌ها دوخته است. در مرکز رخدادهای اخیر بیت کوین، عملکرد قابل توجه ETF بیت کوین iShares بلک‌راک قرار دارد که به سرعت بر دیگر بازیکنان عمده مانند MicroStrategy با جمع‌آوری ۱۹۵,۹۸۵ بیت‌کوین برتری یافته است.

این افزایش علاقه از یکی از بزرگترین شرکت‌های مدیریت دارایی جهان، نشان‌دهنده پذیرش گسترده نهادی بیت کوین است که توسط معرفی استراتژیک ETFهای اسپات در ایالات متحده تقویت شده است. این افق خوشبینانه، توسط تحلیلگران و علاقمندان همچنان ترسیم می‌شود و چشم‌اندازی امیدوارکننده در ارزش‌گذاری بیت کوین را نشان می‌دهد که می‌تواند آن را در مسیر رسیدن و عبور از سطح 75 هزار دلاری قرار دهد.

رقابت بلک‌راک و مایکرواستراتژی

چشم‌انداز سرمایه‌گذاری امروز با جمع‌آوری سریع بیت کوین توسط ETF iShares بلک‌راک که بیشتر از دارایی‌های مایکل سیلور در MicroStrategy است، متحول شد. با این جهش قابل توجه، دارایی‌های IBIT به ۱۹۵,۹۸۵ توکن در کمتر از دو ماه رسید و جایگاه بلندمدت MicroStrategy را پشت سر گذاشت. این گسترش فعال، که با یک تلاش برنامه‌ریزی شده برای جمع‌آوری ۷۰۰ میلیون دلار به منظور افزایش بیشتر دارایی‌های بیت کوینی همراه است، نشان‌دهنده اعتماد قوی به ارزهای دیجیتال از سوی سرمایه‌گذاران نهادی است. چنین تغییری نه تنها جذابیت رو به رشد بیت کوین به عنوان یک محصول سرمایه‌گذاری را نشان می‌دهد بلکه پیش‌بینی آینده‌ای روشن و با ارزش‌تر برای ارز دیجیتال را نیز پیش‌بینی می‌کند.

پیش‌بینی‌هایی از یک رالی بزرگ با هشدارهایی از حباب

اسکات ملکر، پیش‌بینی کرده است که بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال، شاهد یک رالی قابل توجه خواهند بود. وی در مورد احتمال وقوع یک حباب دیگر نیز هشدار می‌دهد. پیش‌بینی‌های ملکر در زمانی مطرح می‌شوند که تقاضا برای ETFهای اسپات بیت‌کوین در حال افزایش است و انتظارات برای رویداد هاوینگ بیت کوین تقویت شده‌اند. این خوشبینی مشترک، که توسط سایر چهره‌های برجسته در فضای کریپتو تکرار می‌شود، حدس و گمان‌ها را درباره احتمال صعود بیشتر قیمت بیت کوین افزایش می‌دهد.

چشم‌انداز کتی وود درباره بیت کوین

کتی وود، مدیرعامل ARK Invest، آینده‌ای خوشبینانه برای بیت کوین ترسیم کرده و پیش‌بینی کرده است که قیمت آن پیش از پایان دهه کنونی از یک میلیون دلار فراتر خواهد رفت. این پیش‌بینی شجاعانه در میان افزایش علاقه نهادی، به ویژه پس از معرفی ETFهای اسپات در ایالات متحده، شکل گرفته است. وود این خوشبینی افزایش یافته را به تصویب‌های اخیر SEC نسبت می‌دهد که به باور او، چشم‌انداز سرمایه‌گذاری بیت‌کوین را اساساً تغییر داده‌اند.

گام‌های  قیمت بیت کوین به سوی 75 هزار دلار

پیش بینی قیمت بیت کوین

در میان پیش‌بینی‌های خوشبینانه، دینامیک‌های معاملاتی فعلی بیت‌کوین تصویری پیچیده ارائه می‌دهند. سطح مهم بیت کوین در حدود ۶۷,۳۱۵ دلار همچنان باقی مانده است. بیت کوین با سطوح مقاومت فوری روبرو است که برای نشان دادن آینده‌ای خوشبینانه باید از آن‌ها عبور کند. در حالی که شاخص‌های فنی مانند MACD و RSI به یک رویکرد محتاطانه را توصیه می‌کنند، اما امکان فروش دوباره خرس‌های بازار وجود دارد. اگر سطح حمایت 69 هزار دلار استوار بماند، احتمال تداوم رالی صعودی تا فتح 75 هزار دلار وجود خواهد داشت.

بازار ارز دیجیتال در یک لحظه حساس قرار دارد. با تسلط ETF بلک‌راک و پیش‌بینی‌های خوشبینانه از رهبران صنعت، سفر بیت‌کوین به سمت ۷۵,۰۰۰ دلار و فراتر از آن، به نظر بیش از پیش محتمل می‌آید و فصلی هیجان‌انگیز در داستان ارز دیجیتال را رقم می‌زند.

شما می‌توانید اخبار مربوط به ارز دیجیتال را از اینجا مشاهده کنید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس