احتمال وقوع سیلاب در برخی استان‌های کشور


احتمال وقوع سیلاب در برخی استان‌های کشور

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در ۲۴ ساعت آینده و احتمال وقوع سیلاب در تعدادی از استان‌های جنوب غرب، مرکزی، شرقی و شمال شرقی کشور، لازم است مردم همه نظام‌های ایمنی را در این استان‌ها رعایت کنند.

احتمال وقوع سیلاب در برخی استان‌های کشور

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیف‌الله آقابیگی افرود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و به منظور برنامه‌ریزی جامع برای انجام همه اقدام های پیشگیرانه برای مدیریت و کنترل سیلاب در تعدادی از استان‌های جنوب غرب، مرکزی، استان‌های شرقی و شمال شرقی کشور شامل خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، یزد و همچنین بخش‌هایی از استان خوزستان، جلسه مدیریت و پشتیبانی سیلاب وزارت نیرو پیش از وقوع بارش‌ها تشکیل شد.

وی افزود: هدف از این جلسه، ارزیابی و برآورد اثرات بارش و لزوم انسجام‌بخشی و انجام اقدام های مترتب در همه بخش‌های آب، آب و فاضلاب، برق و همچنین اطلاع‌رسانی به سایر دستگاه‌های ذیربط در مدیریت سیلاب بود.

آقابیگی ابراز امیدواری کرد که با انجام اقدام های همه جانبه و پیشگیری از وقوع پیشامدهای ناگوار، نزول رحمت و برکات الهی بدون ایراد هرگونه خسارت در بخش زیرساخت‌های کشور مایه برکت و نعمت برای مردم استان‌های مربوطه شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران خاطرنشان کرد: از همه بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود با مشارکت همه جانبه نسبت به انجام تکالیف به ویژه اقدام های پیشگیرانه، اقدام کنند.

وی گفت: از همه مردم در استان‌های مذکور نیز درخواست داریم تا با رعایت بیش از پیش مباحث ایمنی، از تردد در حریم بستر رودخانه‌ها پرهیز کرده و نسبت به رعایت همه نظام های ایمنی برای حفظ جان و مال خود اقدام کنند./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه