واکنش سونی به خبر خداحافظی


واکنش سونی به خبر خداحافظی

شایعات اخیر از خروج سونی از بازار گوشی‌های چین حکایت داشتند. حالا این شرکت با انتشار بیانیه‌ای، درباره این موضوع و تعهدات خود به‌طور کامل صحبت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، شعبه چین سونی در بیانیه‌ای گفت: «بسیاری از کسب‌وکارهای سونی در چین، ازجمله تجارت تلفن همراه، به‌طور پیوسته درحال فعالیت هستند. چین یکی از مهم‌ترین بازارهای خارجی سونی است و ما انتظارات زیادی از توسعه در بازار چین داریم.»

به نقل از دیجیاتو، اگرچه اخیراً سهم بازار گوشی‌های هوشمند سونی در چین کاهش یافته است، اما به‌نظر می‌رسد ژاپنی‌ها مصمم به حضور در این بازار رقابتی هستند.

این شرکت ژاپنی تقریباً یک دهه پیش با خرید سهام شرکت اریکسون، در یک سرمایه‌گذاری مشترک وارد بازار گوشی‌های هوشمند چین شد.

در سال‌های جاری، این شرکت برای همگام‌شدن با رشد سریع و رقابت شدید در بازار چین تلاش‌های زیادی کرده است. بااین‌حال، این شرکت همچنان گوشی‌های مختلفی ازجمله Xperia PRO-I ،Xperia ۵ III ،Xperia ۱ V ،Xperia ۵V و Xperia۱ IV را از طریق وب‌سایت خود در چین به فروش می‌رساند.

گفته شده سونی آماده می‌شود تا در سال ۲۰۲۴ گوشی‌های مختلفی را روانه بازار کند؛ ازجمله این محصولات می‌توان به اکسپریا ۱ مارک ۶ و ۵ مارک ۶ اشاره کرد. درحال‌حاضر اطلاعات زیادی در مورد این گوشی‌های هوشمند نداریم. اما شایعات حاکی از آن هستند که اکسپریا ۱ مارک ۶ از لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی در هر سه دوربین خود استفاده خواهد کرد. همچنین این دو گوشی احتمالاً دارای قابلیت‌های ویژه‌ای برای حفظ کپی‌رایت خواهند بود و عکس‌های گرفته‌شده توسط کاربران را با امضا و نام آن‌ها، ثبت می‌کنند.

احتمالاً در آینده نزدیک، بیشتر درباره ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی‌های سونی خواهیم شنید. باید دید که گوشی‌های نسل بعدی این شرکت توان رقابت با برندهای چینی مطرح مثل شیائومی و آنر را دارند یا خیر.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1883246

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زندگینامه و خدمات علمی و فرهنگی پروفسور دکتر سید امیرحسین عابدی