استیلی: بخش دفاعی پرسپولیس در دربی مشکل دارد


استیلی: بخش دفاعی پرسپولیس در دربی مشکل دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بخش دفاعی سرخپوشان در دربی به دلیل محرومیت و مصدومیت چند بازیکن مشکل دارد.

استیلی: بخش دفاعی پرسپولیس در دربی مشکل دارد

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمید استیلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه وضعیت سرخپوشان را در آستانه بازی دربی چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: دربی همیشه حساس است و پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود فوق‌العاده در خط حمله خوب بوده و گل‌های زیادی زده است. هیچ کس باور نمی‌کرد پرسپولیس بعد از رفتن گل محمدی آن قدر خوب بازی کند و مدیریت هم در جذب بازیکنانی همانند عبدالکریم حسن، ارونوف و خدابنده لو و عیسی آل کثیر خوب عمل کرده و آن‌ها خیلی به تیم کمک کردند. پرسپولیس تهاجمی بازی می‌کند.

او افزود: با وجود اینکه تیم پرسپولیس ۳، ۴ گل می‌زند، اما ۷، ۸ موقعیت هم درست می‌کند و مردم این تیم و این مدل فوتبال را دوست دارند. سرخپوشان در دربی در کار دفاعی به خاطر محرومیت و مصدومیت چند بازیکنش مشکل دارند، اما به نظرم تیم خوب کار می‌کند و فاصله خطوط خیلی به هم نزدیک است و بازیکنان جانشین هم به خوبی می‌توانند این کار را انجام بدهند.

او افزود: تیم استقلال هم تاکنون نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم یک بازی خوب و اخلاقی شود و مردم آسیب نبینند و مربیان و بازیکنان باعث نشوند مردم تحریک شوند و امیدوارم بازی خوب و فنی شود و دو تیم وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند.

استیلی گفت: قطعا VAR هم می‌تواند کمک کند و شاید بازی دور رفت بازیکنان این سیستم را نمی‌شناختند، اما این بار بیشتر از دور رفت می‌شناسند و امیدوارم بازی خوبی شود./باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت