آیفون تاشو زودتر از انتظار عرضه می‌شود


آیفون تاشو زودتر از انتظار عرضه می‌شود

ایتنا - پس از انتشار شایعاتی مبنی بر برنامه اپل برای طراحی یک آیفون تاشو و عرضه آن تا سال ۲۰۲۷، حال خبر رسیده که ممکن است روند عرضه این گوشی هیجان‌انگیز تسریع شود.


گزارش‌های جدید تأیید می‌کنند که آنچه در مورد زمان احتمالی عرضه گفته شده، درست است و اپل تصمیم گرفته آن را حدود یک سال زودتر یعنی تا سال ۲۰۲۶ عرضه کند.

هنوز مشخص نیست اپل برای آیفون تاشو از چه فاکتور فرمی استفاده خواهد کرد، آیا شبیه به گلکسی زد فولد به شکل یک کتاب تا خواهد شد یا مانند گلکسی زد فلیپ به صورت جیبی و در ابعاد کوچک‌تر تا می‌شود.

اپل گویا برای هر دو مدل دارای پتنت است، بنابراین این شرکت گزینه‌های متعددی در دست دارد. با توجه به سنت همیشگی در حفظ رازداری در مورد محصولات جدید، اپل چیز زیادی در مورد آیفون‌های تاشو نگفته است. این شرکت حتی وجود چنین محصولی را تأیید نکرده، اما گزارش‌های کافی وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است در دست ساخت باشند.

اینکه آیا اپل در نهایت آن‌ها را عرضه خواهد کرد یا خیر، موضوع دیگری است. این شرکت اخیراً پس از نزدیک به یک دهه کار و هزینه میلیاردها دلار، پروژه ساخت خودرو را متوقف کرد. بنابراین این احتمال وجود دارد که اپل تصمیم بگیرد گوشی‌های تاشو با چشم‌انداز آن همخوانی ندارد و از این پروژه کاملاً صرف‌نظر کند.

اگر آیفون‌های تاشو تا سال ۲۰۲۶ عرضه شوند، به طور قابل توجهی از گوشی‌های تاشوی سامسونگ که تا آن زمان به نسخه هشتم خود رسیده و رقیبان سرسختی برای اولین گوشی‌های تاشوی اپل خواهند بود، عقب خواهند ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بوف کور