باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خوزستان افتتاح شد


با افتتاح باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خوزستان، کارکنان این منطقه بیش از پیش از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره‌مند می‌شوند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در مراسمی با حضور مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه...

باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خوزستان افتتاح شد

با افتتاح باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خوزستان، کارکنان این منطقه بیش از پیش از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در مراسمی با حضور مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان و جمعی از مدیران، باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خوزستان افتتاح شد.

در این مراسم «مجتبی سخنور» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان ضمن قدردانی از تلاش برای افتتاح باجه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی‌ها، اظهار داشت: مزایای حضور بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در محیط منطقه ویژه پتروشیمی‌ها، سهولت در دسترسی کارکنان شرکت‌های پتروشیمی و سازمان منطقه ویژه، افتتاح انواع حساب برای کارکنان متقاضی و استفاده از امتیاز وام‌های قرض‌الحسنه و... است.

وی ابراز امیدواری کرد: با این اقدام نیک موجبات رضایت‌مندی حداکثری کارکنان فراهم شود.

«سخنور» ضمن ارائه آمار عملکرد بانک در استان، بیان کرد: نیازمند همراهی و کمک‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای ارائه خدمات مستمر و پایدار هستیم؛ همچنین برای ارائه بسته خدمات نظیر انواع سرویس‌های مبتنی بر وب با هدف تسریع انجام امور بانکی به صورت آنلاین از جمله وب‌سرویس انتقال وجوه «ساتنا، پایا و...»، درگاه پرداخت خرید اینترنتی، انعقاد انواع تفاهم‌نامه برای پرداخت وام به جامعه هدف، ارائه وام کالاکارت تا سقف ۱۵۰میلیون تومان برای خرید از پذیرندگان طرف قرارداد، استقرار دستگاه خودپرداز نقدی و غیرنقدی در محل سازمان منطقه ویژه و پرداخت حقوق و مزایای منطقه ویژه و افتتاح حساب جاری برای کارکنان متقاضی و... آمادگی داریم.

شایان ذکر است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی‌ها تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار امضا کرد.

نگار کریمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!