پرداخت بیش از 700 فقره وام ازدواج و فرزندآوری در قزوین توسط بانک مهربانی‌ها


بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال جاری بیش از ۷۳۰ فقره وام ازدواج و فرزندآوری به ارزش ۸۶۲ میلیارد ریال به واجدین شرایط در استان پرداخت کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در راستای تحقق سیاست‌های کلان کشور در حوزه اشتغال، پرداخت وام...

پرداخت بیش از 700 فقره وام ازدواج و فرزندآوری در قزوین توسط بانک مهربانی‌ها

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال جاری بیش از ۷۳۰ فقره وام ازدواج و فرزندآوری به ارزش ۸۶۲ میلیارد ریال به واجدین شرایط در استان پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در راستای تحقق سیاست‌های کلان کشور در حوزه اشتغال، پرداخت وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی موضوع جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در دستور کار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قرار گرفته و این بانک در استان قزوین تا کنون ۶۲۵ فقره وام به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال به معرفی‌شدگان سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۱۶۶ فقره معادل ۲۱۵ میلیارد ریال به افراد معرفی‌شده از طرف بنیاد برکت و ۵۸ فقره به ارزش ۸۰ میلیارد ریال به معرفی‌شدگان سازمان بهزیستی در سال جاری پرداخت کرده است.

همچنین این بانک بر اساس بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، ۵۲ فقره وام حمایتی معادل ۷۲ میلیارد ریال به افراد معرفی‌شده سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان تخصیص داده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حمایت از مشاغل خانگی در استان قزوین نیز ۱۵۰ فقره وام با رقم ۱۵۸ میلیارد ریال به معرفی‌شدگان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعطا کرده است.

همچنین در راستای حمایت از رشد خانواده و جوانی جمعیت، در سال جاری بیش از ۷۳۰ فقره وام ازدواج و فرزندآوری به ارزش ۸۶۲ میلیارد ریال به حساب واجدین شرایط در استان واریز شد.

شایان ذکر است این بانک در جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ نیز به افراد معرفی‌شده سازمان کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت، بسیج سازندگی و بنیاد کرامت آستان قدس در سال جاری مجموع ۲۴۰ فقره وام قرض‌الحسنه با رقم ۳۲۰ میلیارد ریال تخصیص داده است.

نگار کریمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آدرس و شماره تلفن اتحادیه های صنفی تبریز