انفجار شدید مواد محترقه در جاده ورامین


انفجار شدید مواد محترقه در جاده ورامین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی با مواد محترقه دست‌ساز خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات انفجار در یک منطقه مسکونی در جاده ورامین گفت: ساعت ۱۹ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه انفجار در یک منطقه مسکونی در جاده ورامین محله فیروزآباد اعلام می‌شود و ایستگاه شماره ۸۶ به محل حادثه اعزام می‌شود.

وی افزود: مشاهده می‌شود که یک منزل دو طبقه، قسمت همکف به وسعت ۲۰ متر که به عنوان یک کارگاه کوچک خیاطی بود، ۴ نوجوان در آنجا در حال درست کردن مواد محترقه دست‌ساز و خطرناک بودند که به یکباره به انفجار شدیدی منجر شد.

ملکی در خصوص خسارت‌های ناشی از این حادثه گفت: در اثر این انفجار دیوار جلویی که مشرف به خیابان بوده تخریب شده و روی ۲ دستگاه خودرو ریخته می‌شود ولی خوشبختانه کسی داخل خودروها نبوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: یکی از ساختمان‌های اطراف خسارت جزئی در حد شکستن شیشه‌ها به آن وارد می‌شود و همچنین داخل مغازه‌ای چند کارتن دچار آتش‌سوزی شده بود که آتش‌نشانان آن را نیز خاموش کردند.

وی درباره مصدومان این حادثه گفت: ۴ نوجوان (یک نفر ۱۱ ساله و ۳ نفر ۱۸ ساله) دچار مصدومیت شده بودند. جوانان ۱۸ ساله مصدومیتشان شدیدتر بود و به نیروهای اورژانس تحویل داده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی با اشاره به کار کردن با مواد محترقه در ایام نزدیک به چهارشنبه‌سوری گفت: بسیاری از جوانان با بی‌احتیاطی منجر به رقم زدن حوادثی برای خودشان و دیگران می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران علت این حادثه را کار کردن با مواد محترقه دانست و بیان کرد: در ساعت ۱:۱۱ بامداد عملیات به پایان می‌رسد و محل تحویل نیروی انتظامی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟