قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟


قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟

کتی وود بیت کوین را پیش از ۲۰۳۰ در سطح 1 میلیون دلار می‌‌بیند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در تازه‌ترین خبری که جامعه‌ی ارز دیجیتال را به هیجان آورده است، کتی وود، مدیرعامل ARK Invest، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین پیش از پایان دهه می‌تواند از یک میلیون دلار فراتر رود.

پیش‌بینی صعودی قیمت بیت کوین در پی دستاوردهای قانون‌گذاری

کتی وود، حامی شناخته‌شده بیت کوین، اکنون هدف خود را به بالاتر از یک میلیون دلار پیش از سال ۲۰۳۰ تنظیم کرده است. این تغییر پس از پیش‌بینی اولیه وی در این سال، که بیت کوین را تا ۱.۵ میلیون دلار می‌دید، صورت گرفته است. اعتماد به نفس وود با پیشرفت‌های قانون‌گذاری اخیر، از جمله تصویب ۱۱ صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، که او آن را یک «گام بزرگ» توصیف می‌کند، تقویت شده است.

دخالت نهادها

وود به عدم پذیرش بیت کوین توسط شرکت‌های مالی بزرگ نظیر مورگان استنلی، مریل لینچ و بانک آمریکا به عنوان نشانه‌ای از پتانسیل بالقوه اشاره می‌کند. او استدلال می‌کند که درگیری این نهادها در معاملات بیت کوین به شدت بر قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت و نشان می‌دهد که هدف یک میلیون دلاری حتی ممکن است یک تخمین محتاطانه باشد.

رویدادهای آینده به عنوان کاتالیزورهای یک رالی صعودی

سفر قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار ممکن است نزدیک‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌شود باشد. در ادامه جامعه‌ی ارز دیجیتال به طور ویژه به دو حادثه‌ی مهم پیش‌رو توجه دارد. اولین رویداد در تاریخ ۱۹ آوریل و دیگری در ۲۳ مه قرار دارند.

گفتنی است، در ماه آوریل، هاوینگ چهارساله بیت کوین رخ می‌دهد. هاوینگ، یک رویداد از پیش تعیین‌شده در بیت کوین است که پاداش ماینرها را نصف کرده و منجر به کاهش عرضه در انتشار بیت کوین جدید می‌شود. به عقیده تاریخی معامله‌گران، این رویدادها باعث رالی‌های قیمتی شده‌اند.

در ماه مه نیز انتظار می‌رود SEC در مورد درخواست VanEck برای یک ETF اتریوم حکم دهد. بر اساس سابقه‌ی تاریخی بیت کوین، چندین تحلیلگر، از جمله استاندارد چارترد، می‌گویند که SEC احتمالاً در این تاریخ بخشی از درخواست‌ها را تایید خواهد کرد.

از آنجایی که ETFهای بیت کوین شروع به معامله کرده‌اند، تصویب ETFهای اتریوم تقریباً قطعی به نظر می‌رسد. اگر SEC صندوق‌های مذکور را رد کند، متقاضیان ممکن است اعتراض کرده و در دور دوم بررسی این نهاد، پیروز شوند، همانطور که شرکت گری‌اسکیل در مورد صندوقETF بیت‌کوین خود در سال گذشته عمل کرد.

با توجه به اینکه اتریوم مهم‌ترین بلاکچین در دنیای کریپتو است، ETFها پس از هاوینگ بیت کوین می‌توانند تمام ارزهای دیجیتال پیشرو را به سمت سقف‌های جدید پرتاب کنند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه ارز دیجیتال بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!