ون برقی آرین دیزل سال 1403 به بازار ایران معرفی خواهد شد


ون برقی آرین دیزل سال 1403 به بازار ایران معرفی خواهد شد

شرکت آرین دیزل، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت خودروهای تجاری ایران، در راستای همگامی با عرضه خودروهای جدید برقی در ایران، برنامه‌ریزی برای معرفی یک ون برقی جدید را در دستور کار خود قرار داده است. این محصول که...

شرکت آرین دیزل، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت خودروهای تجاری ایران، در راستای همگامی با عرضه خودروهای جدید برقی در ایران، برنامه‌ریزی برای معرفی یک ون برقی جدید را در دستور کار خود قرار داده است. این محصول که قرار است در سال 1403 به بازار ایران عرضه شود، نقطه عطفی در فعالیت شرکت آرین دیزل و همچنین صنعت خودروسازی کشور محسوب می‌گردد.

خودروهای برقی در واقع نماد پیشرفت فناورانه و پایداری محیط زیستی هستند. این خودروها با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای فناوری باتری‌های لیتیوم-یون و سیستم‌های الکتریکی پیشرفته، قادر خواهند بود مسافت قابل توجهی را با یک بار شارژ طی کنند.

معرفی یک ون برقی، گامی مهم در جهت کاهش آلودگی هوا و حرکت به سمت خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست خواهد بود. با توجه به افزایش نگرانی‌ها در مورد تغییرات آب و هوایی و اثرات مخرب گازهای گلخانه‌ای، این اقدام آرین دیزل می‌تواند الگویی برای سایر شرکت‌های خودروسازی در کشور باشد.

در آستانه سال 1403، شرکت آرین دیزل در تلاش است تا آخرین جزئیات و مشخصات فنی این ون برقی را نهایی کند.

باید در نظر داشت حضور خودروهای برقی کاربردی در بازار ایران نیازمند، ایجاد زیرساخت‌های لازم مانند ایستگاه‌های شارژ در سراسر کشور است تا استفاده از این خودروهای پیشرفته را برای مشتریان تسهیل نمایند.


گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022