200 درخت بوستان نفس به نام اهداکنندگان عضو پلاک کوبی شد


200 درخت بوستان نفس به نام اهداکنندگان عضو پلاک کوبی شد

مراسم پلاک کوبی ۲۰۰ درخت به نام اهداکنندگان عضو با مشارکت شهرداری منطقه یک، سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران و انجمن اهدای عضو ایران در بوستان نفس برگزار شد.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست​ و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در مراسم پلاک کوبی اهدا کنندگان عضو که با شعار "یک نهال یک زندگی" برگزار شد این حرکت را نشانگر روح بلند اهدا کنندگان دانست و گفت: کسانی که اعضای بدن عزیزانشان را اهدا می کنند دارای روحی بلند هستند که توانستند تصمیمی عاشقانه بگیرند چرا که بدون عشق به هم نوع، این کار امکان پذیر نیست.

او افزود: تصمیمی که امام خمینی (ره) در سال 68 گرفتند و اهدای عضو در کشور را شرعی اعلام کردند باعث شد ایران در این کار خداپسندانه کشوری پیشرو در دنیا باشد.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست نیز با تشکر از جامعه بانوانی که در حوزه اهدای عضو فعالیت می کنند گفت: برکات اهدای عضو برای شخص اهدا کننده پس از مرگ نیز سال ها حاصل می شود که این همان آثار ما تاخر است که با مرگ فرد همچنان برکات به روح فرد اهدا می شود و همانطور که ساخت مسجد، مدرسه و بنایی می تواند پس از مرگ خیر برای سازنده داشته باشد اهدای عضو نیز همین نتیجه را دارد و برکاتش ادامه خواهد داشت.

200 درخت بوستان نفس به نام اهداکنندگان عضو پلاک کوبی شد

گفتنی است در این مراسم که محمدعلی مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک، هیات مدیره و اعضای انجمن اهدای عضو ایران و جمعی از خانواده های اهداکنندگان عضو نیز حضور داشتند 200 پلاک بر تنه درختان به یاد اهدا کنندگان عضو در بوستان نفس گلابدره آویخته شد و چند نهال به نیت اهداکنندگانی که اخیرا عضو خود را اهدا کردند غرس و از لوح یادبود پلاک کوبی ۲۰۰ درخت، پرده برداری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها