افزایش ظرفیت فروش لاماری ایما HEV


افزایش ظرفیت فروش لاماری ایما HEV

شرکت آرین پارس موتور با انتشار اطلاعیه ای از افزایش ظرفیت عرضه محصول جدید وارداتی لاماری ایما هیبریدی خبر داد.پیش از این بر اساس اطلاع‌رسانی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی روز جمعه 18 اسفند ماه آخرین‌ مهلت انتخاب خودرو...

شرکت آرین پارس موتور با انتشار اطلاعیه ای از افزایش ظرفیت عرضه محصول جدید وارداتی لاماری ایما هیبریدی خبر داد.

پیش از این بر اساس اطلاع‌رسانی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی روز جمعه 18 اسفند ماه آخرین‌ مهلت انتخاب خودرو لاماری ایما هیبرید از سوی خریداران در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام گردیده بود، اما به دلیل استقبال متقاضیان و عدم امکان ثبت نام همه خریداران باعث افزایش ظرفیت و همچنین تمدید زمان فروش شد.

بر این اساس مشتریان از امروز سه‌شنبه 22 اسفند ماه تا پایان روز پنج‌شنبه مورخ 24 اسفند ماه برای انتخاب لاماری ایما هیبرید، در سامانه یکپارچه فروش خودرو وقت خواهند داشت.

مشخصات فنی لاماری ایما HEV

لاماری ایما HEV، خودرویی پیشرفته و کارآمد است که با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در زمینه محرکه هیبریدی، طراحی شده است. این خودرو مجهز به یک موتور توربوشارژ 1.5 لیتری به همراه یک موتور الکتریکی است که توان ترکیبی 174 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد. انتقال قدرت از طریق یک گیربکس پیشرفته DHT انجام می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته این خودرو، مصرف سوخت بهینه آن است که در آزمایش‌های استاندارد، میانگین 4.7 لیتر در هر 100 کیلومتر را ثبت کرده است.

از نظر طراحی ظاهری، لاماری ایما HEV دارای تفاوت‌های چشمگیری با سایر مدل‌های ایما است. در بخش جلو، یک نوار کروم عمودی در گوشه چراغ‌ها و طرح اسپرت‌تر سپر به چشم می‌خورد. در عقب نیز خروجی‌های هوای تزئینی اضافه شده که به ظاهر ورزشی و اسپرت این خودرو می‌افزاید. در کابین داخلی نیز تغییراتی همچون صندلی‌های اسپرت مسابقه‌ای، طراحی جدید دسته‌دنده، داشبورد و صفحه کیلومترشمار اعمال شده است.

در زمینه امکانات رفاهی، لاماری ایما HEV به تجهیزاتی همچون سردکن صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو، ترمز پارک الکتریکی، فرمان کمکی برقی، درب صندوق عقب برقی با سنسور پایی، سقف پانوراما، صندلی‌های برقی، دوربین 360 درجه و سیستم تهویه مطبوع مجهز شده است. از لحاظ ایمنی نیز شش کیسه هوای چند منظوره، سیستم‌های کمکی کنترل پایداری و کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، رادارهای پیشرفته و دوربین‌های متعدد، ایمنی بالای این خودرو را تضمین کرده‌اند. این ویژگی‌ها منجر به کسب امتیاز پنج ستاره ایمنی از سازمان چاینا انکپ برای لاماری ایما HEV شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!