نیسان ایکس-ترا به سامانه وارداتی جانبازان آمد + مشخصات فنی و عکس


نیسان ایکس-ترا به سامانه وارداتی جانبازان آمد + مشخصات فنی و عکس

همزمان با باز شدن سامانه خودروهای وارداتی جانبازان، شرکت معین خودرو اروند یک مدل خودرو شاسی بلند 4 چرخ محرک با نام نیسان X-Terra را در سامانه عرضه کرده است.این شرکت پیش از این چند مدل از خودرو نیسان را ویژه بازار کشور معرفی کرده...

همزمان با باز شدن سامانه خودروهای وارداتی جانبازان، شرکت معین خودرو اروند یک مدل خودرو شاسی بلند 4 چرخ محرک با نام نیسان X-Terra را در سامانه عرضه کرده است.

این شرکت پیش از این چند مدل از خودرو نیسان را ویژه بازار کشور معرفی کرده بود حالا با این مدل جدید نیسان ایکس ترا در مدل فول آپشن (پلاتینیوم) به سامانه خودروهای وارداتی جانبازان آمده است. این خودرو به همراهی چند محصول دیگر برای جانبازان بالای 70 درصد (ویژه) قابل انتخاب هستند.

معرفی نیسان ایکس ترا 2024

نیسان ایکس-ترا 2024، در بازار آمریکا به عنوان جایگزینی برای محبوب نیسان ایکس-ترا که از تولید آن خارج شده است، معرفی می‌شود. ریشه‌های این خودرو به آزمایشات نیسان برای ساخت یک شاسی‌بلند بر پایه پلتفرم D23 نوارا برمی گردد که در نهایت به مدل ترا تکامل یافت. این شاسی‌بلند در ابتدا با نام ترا در آسیا در اوایل سال 2018 معرفی شد و سپس با ارتقاهایی همچون نام "ایکس-ترا" در اواخر سال 2020 در بازار خاورمیانه عرضه شد. مدل سال 2024 طراحی مشابهی دارد و تنها تغییرات جزئی در آن اعمال شده است.

نیسان ایکس-ترا به سامانه وارداتی جانبازان آمد + مشخصات فنی و عکسنمای بیرونی ایکس-ترا 2024

نمای بیرونی ایکس-ترا 2024

نیسان ایکس-ترا 2024 دارای طراحی جلویی متمایز و شیکی است که خطوط سالم و ظریفی از کناره‌ها عبور می‌کند. جلوپنجره مرکزی شکل V زیبایی خاصی به آن بخشیده است. چراغ‌های جلو و عقب با طراحی چهارگانه LED نیز به این زیبایی افزوده‌اند. گلگیر‌های جلو و عقب با تزئینات کرومی سلیقه‌مند، طراحی مدرنی را نشان می‌دهند و تأکیدی بر توانایی خودرو در مسیرهای سخت هستند. نمای عقب اسپورت آن نیز دارای المان‌های کرومی زیبا و استوار است.

گزینه‌های رنگ بدنه ایکس-ترا شامل قرمز متالیک، قرمز جامد، قهوه‌ای متالیک، خاکستری متالیک، مشکی و سفید مروارید هستند. ضمن آنکه رینگ‌های 18 اینچ آلومینیومی ماشین‌کاری شده، علاوه بر زیبایی چشمگیر، سبک و مستحکم نیز هستند.

نیسان ایکس-ترا به سامانه وارداتی جانبازان آمد + مشخصات فنی و عکسداخل کابین ایکس-ترا

داخل کابین

کابین ایکس-ترا برای سلیقه‌های مختلف طراحی شده است. فضای بار آن را می‌توان با تا کردن صندلی‌های ردیف دوم و سوم به صورت 60/40 و 50/50 متنوع کرد. همچنین با صندلی‌های چرمی و تزئینات کرومی ظریف، حس شیک و لوکسی را القا می‌کند.

این خودرو با کنترل آب و هوای جداگانه برای هر ردیف و صندلی‌های بدون گرانش برای حداکثر آسایش، سفری لذت‌بخش را تضمین می‌کند. سیستم تهویه مطبوع دوگانه، به راننده و سرنشین جلو اجازه می‌دهد تا دمای دلخواه را تنظیم کنند. علاوه بر این، کنترل آسان تهویه برای صندلی‌های ردیف دوم و سوم نیز پیش‌بینی شده است.

صدای داخل کابین ایکس-ترا نیز متمایز و منحصربفرد است؛ 8 بلندگوی نصب شده در نقاط استراتژیک برای تجربه‌ای لذت‌بخش از موسیقی طراحی شده‌اند. با بلندگوهای بوز که در سراسر کابین گسترده شده‌اند، هر صندلی به یک صندلی در سالن کنسرت تبدیل می‌شود و موسیقی از زوایای مختلف به گوش می‌رسد. صفحه نمایش لمسی 9 اینچی ایکس-ترا دسترسی آسانی به تمام برنامه‌های مورد نیاز در حین حرکت را فراهم می‌کند؛ چه از طریق لمس، چه از طریق صفحه نمایش. علاوه بر این، می‌توانید با سیستم صوتی پریمیوم از طریق کنترل‌های روی غربیلک فرمان، ارتباط کاملی داشته باشید.

نیسان ایکس-ترا به سامانه وارداتی جانبازان آمد + مشخصات فنی و عکسنیسان ایکس-ترا 2024 مجهز به یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری

موتور و گیربکس

در محفظه موتور، نیسان ایکس-ترا 2024 مجهز به یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری است که 165 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به گیربکس 7 سرعته اتوماتیک متصل شده و قدرت را به محور جلو منتقل می‌کند و به صورت پیش‌فرض دنده‌ جلو محرک است. اما مدل‌های ارتقا یافته سیستم دنده‌ چهارچرخ محرک را نیز ارائه می‌کنند.

علاوه بر توانایی‌های کنونی، این خودرو از فناوری‌های آفرود دیگری نیز بهره می‌برد تا عملکرد آن در مسیرهای ناهموار بهبود یابد. یکی از این ویژگی‌ها قفل الکترونیکی دیفرانسیل عقب است که در شیب‌های تند که حالت 4LO برای انتقال قدرت کافی نیست، کاربرد دارد. با فعال کردن این ویژگی، توزیع قدرت بین دو چرخ عقب متعادل می‌شود و به کشش و پیشروی خودرو در سراشیبی کمک می‌کند.

فناوری دیگر، دیفرانسیل محدودکننده ترمز است که در مواجهه با سطوح لغزنده مانند شن و ماسه مفید واقع می‌شود. این سیستم، چرخش بیش از حد چرخ‌ها را تشخیص داده و فوراً قدرت را به چرخ‌های با گریپ بهتر منتقل می‌کند. این نه تنها از گیر کردن خودرو جلوگیری می‌کند، بلکه توانایی آن را برای خروج از شرایط دشوار افزایش می‌دهد.

نیسان ایکس-ترا به سامانه وارداتی جانبازان آمد + مشخصات فنی و عکسنیسان ایکس-ترا 2024

قیمت نیسان ایکس-ترا 2024

در بازار جهانی مدل پایه SE این شاسی‌بلند نیسان از 32,515 دلار شروع می‌شود، در حالی که قیمت مدل تیتانیوم 35,181 دلار است. گران‌ترین مدل پلاتینیوم نیسان ایکس-ترا 2024 نیز 44,776 دلار قیمت دارد.




بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...