یک بدلکار «هری پاتر» صحنه ای را که او را فلج کرد فاش کرد!


یک بدلکار «هری پاتر» صحنه ای را که او را فلج کرد فاش کرد!

یک تراژدی در فیلم هری پاتر در سال 2009 رخ داد، زمانی که یک بدلکاری اشتباه باعث شد دیوید هلمز به شدت مجروح و در نهایت فلج شود. بیش از یک دهه پس از تصادف، بدلکار در مورد آنچه در آن روز اشتباه رخ داد و چگونه زندگی او از آن زمان تغییر کرده است صحبت کرد.

دیوید هلمز در سن 14 سالگی قبلاً در رشته های ژیمناستیک، ترامپولینینگ، غواصی بالا، کیک بوکسینگ، اسب سواری و شنا آموزش دیده بود. دقیقاً در آن زمان بود که او سفر خود را به سمت بدلکاری آغاز کرد، زمانی که در سال 1998 در فیلم علمی تخیلی گمشده در فضا برای یک بازیگر جوان بدلکار شد.

یک بدلکار «هری پاتر» صحنه ای را که او را فلج کرد فاش کرد!

این فرصت منجر به درگیر شدن او در مجموعه فیلم های هری پاتر شد، زیرا او توجه هماهنگ کننده بدلکاری را جلب کرد. از هولمز خواسته شد تا تست جارو را انجام دهد، که شامل بستن تسمه به پشت کامیون و یدک‌کشیدن باند فرودگاه در مقابل کریس کلمبوس، کارگردان فیلم‌های هری پاتر و سنگ فیلسوف (2001) و هری پاتر و اتاق اسرار (2002) بود. ). این تجربه منحصربه‌فرد در نهایت باعث شد تا او در نقش بدلکار دانیل رادکلیف در حماسه فیلم نمادین بازی کند.

یک بدلکار «هری پاتر» صحنه ای را که او را فلج کرد فاش کرد!

در سال 2009، هنگام فیلمبرداری قسمت ششم مجموعه فیلم، هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 1، تراژدی به هلمز رسید. یک انفجار برنامه ریزی شده برای یک شیرین کاری پرنده خراب شد و باعث شد که او با دیوار برخورد کند و سپس روی تشک تصادف فرود آید. او بلافاصله احساس کرد که مشکلی جدی وجود دارد، وقتی که نتوانست دستش را حرکت دهد فشار دهد و نمی‌توانست پاهایش را حس کند. او به سرعت به بیمارستان ارتوپدی ملی سلطنتی منتقل شد و در آنجا تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما اخبار دلخراش همچنان ادامه داشت. هولمز از قفسه سینه به پایین فلج شده بود و فقط حرکات محدودی در بازوها و دستانش داشت. این حادثه نقطه عطف مهمی در زندگی و حرفه هولمز بود.

یک بدلکار «هری پاتر» صحنه ای را که او را فلج کرد فاش کرد!

علیرغم تغییر ماهیت جراحاتش، این مرد 41 ساله حاضر نشد که آن را بپذیرد . او که در اوایل کنترل را به دست گرفت، با یک ذهنیت مصمم با واقعیت تلخ روبرو شد و تراژدی را تصدیق کرد و در عین حال عزم خود را برای غلبه بر آن حفظ کرد.

هولمز از آن زمان بر اهمیت مثبت ماندن در مواجهه با ناتوانی خود تاکید کرده و خاطرنشان کرده است که به زندگی با آن کمک می کند. در حالی که او گهگاه فلاش بک هایی از این حادثه را تجربه می کند، یاد گرفته است که با آنها زندگی کند و آنها را مدیریت کند. در واقع، هولمز هنوز به دنبال هیجان است و امروزه، با رانندگی با ماشینی با تغییرات خاص در اطراف مسیرهای مسابقه با سرعت 150 مایل در ساعت، به آدرنالینی که همیشه از آن لذت می برد، دست می یابد.

دنیل رادکلیف، که به دلیل به تصویر کشیدن شخصیت اصلی در حماسه به شهرت رسید، دوستی نزدیکی با هولمز دارد، که او زمانی که هنوز کودک بود با او ملاقات کرد. این بازیگر با الهام از چگونگی کنار آمدن هلمز با ناملایمات، تصمیم گرفت داستان خود را در یک مستند به اشتراک بگذارد. در تریلر مستند، رادکلیف به تأثیر این حادثه می پردازد، اما از ترسیم زندگی هولمز به عنوان یک تراژدی خودداری می کند و در عوض بر تأثیر عمیق آن بر اطرافیانش تأکید می کند.

یک بدلکار «هری پاتر» صحنه ای را که او را فلج کرد فاش کرد!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول