پسری که خودش را ربود تا پدرش را سرکیسه کند


پسری که خودش را ربود تا پدرش را سرکیسه کند

سرهنگ حمیدرضا زارع گفت: در پی اعلام یکی از شهروندان مبنی بر آدم ربایی فرزندش و وصول پیامک جهت واریز۲۷۰ هزار دلار جهت آزادی او بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان یزد از شناسایی فردی در این شهر خبر داد که با ارسال پیامک آدم‌ربایی به پدرش، قصد دریافت پول از خانواده خود را داشت.

سرهنگ حمیدرضا زارع در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام یکی از شهروندان مبنی بر آدم ربایی فرزندش و وصول پیامک جهت واریز۲۷۰ هزار دلار جهت آزادی او بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس با تشکیل تیمی از ماموران زبده، به بررسی پرونده پرداخته و متوجه نقشه فرزند برای سرکیسه کردن پدر شدند و با تحقیقات بیشتر محل اختفای او را در شهر یزد شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد افزود: با بررسی محل‌های مورد نظر و پایش تصویری دوربین‌های شهری، شخص به اصطلاح ربوده شده در یکی از آپارتمان‌های سطح شهر یزد شناسایی شد.

سرهنگ زارع گفت: این فرد برای دریافت پول از خانواده اش نقشه آدم ربایی را طراحی کرده و با ارسال پیامک به خانواده اش قصد سرکیسه کردن پدر را داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)